News CCI Brasov

Comparație: AVIZUL privind existența cazurilor de Forță Majoră și CERTIFICATUL de Situație de Urgență

(0 voturi)
Comparație: AVIZUL privind existența cazurilor de Forță Majoră  și CERTIFICATUL de Situație de Urgență

AVIZUL privind existența cazurilor de forță majoră și CERTIFICATUL de Situație de Urgență – comparație potrivit actelor normative în vigoare la 25 martie 2020. 

2020-Tabel-comparativ-CFM 

Documente necesare pentru emiterea avizului de forță majoră:

 1. Cererea completată, respectând cerințele și motivată la cazul particular, nu în mod general,(formularul atasat),
 2. Contractul comercial care cuprinde clauza de forta majora,
 3. Dovada încercării de renegociere a contractului, (înscrisuri comunicate între părți prin orice mijloc, inclusiv prin mijloace electronice),
 4. Toate înscrisurile la care se face referire în cerere, în argumentarea acesteia și care ajută la soluționarea pozitivă a dosarului,
 5. Certificatul de situație de ugență, în cazul în care solicitantul optează să îl solicite și se încadrează în condițiile impuse,
6. Dovada plății tarifului practicat de Camera de Comerț și Industrie Brașov.

2020-cerere-forta-majora

 

2020-banner-platforma-CSU-v3

Mențiuni:
Tariful se percepe în funcție de numărul de salariați ai companiei și se achită în baza facturii emise de C.C.I. BV.

Circuit documente: Cererea cu documentația aferentă se transmit prin e-mail la Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , se înregistrează, se emite factura care se comunica clientului, plata se face online, se analizeaza documentatia si se transmite raspunsul, tot online, in termen de maxim 7 zile lucratoare, daca documentația este completa. În cazul în care documentația trebuie completată, se prelungește termenul.