News CCI Brasov

Conferința ”Lanțul alimentar scurt”

(0 voturi)
Conferința ”Lanțul alimentar scurt”

Informații despre importanța standardelor GLOBALG.A.P. şi noile sale produse doar la evenimentul din 24 februarie 2017. 

În  data de 24 februarie 2017, orele 09.00, la Ramada Plaza, Sala Europe, Bucureşti va avea loc cea de-a doua ediţie a Conferinţei “LANȚUL ALIMENTAR SCURT” - Bunele practici în agricultura românească aduse de certificarea GLOBALG.A.P.

GLOBALG.A.P. este un standard recunoscut la nivel internaţional pentru o producţie agricolă sigură şi durabilă, care avantajează deopotriva fermierii, comercianţii şi consumatorii din întreaga lume.

Evenimentul va pune accentul pe importanța standardelor GLOBALG.A.P. şi noile sale produse şi sisteme de certificare care au scopul de a spori transparenţa şi implicarea părţilor interesate, fermieri şi retaileri, pentru obţinerea şi comercializarea unor produse sigure pentru consum.

Această conferinţă se adresează fermierilor, comercianţilor, retailerilor, tuturor producătorilor şi comercianţilor din domeniul agriculturii, nu în ultimul rând firmelor de transport și logistică.

Din partea GLOBALG.A.P., vor participa în calitate de speakeri VIP ai acestui important eveniment al agriculturii românești:

· Andras Fekete, Vice President & Chief Integrity Officer

· Dr. Kliment Petrov, Expert, Integrity Assessments & Training

În cadrul evenimentului vor fi discutate teme precum:

• Siguranţa alimentelor şi trasabilitatea

• Mediul (inclusiv biodiversitatea)

• Sănătatea, securitatea şi bunăstarea muncitorilor

• Bunăstarea animalelor

• Include Managementul Integrat al Culturilor (ICM), Controlul Integrat al Organismelor Dăunatoare (IPC), Sistemul de Management al Calităţii (SMC) şi Analiza Riscurilor şi Punctelor Critice de Control (HACCP).

Conferinţa îşi propune să prezinte avantajele certificării standardului GLOBALG.A.P. care solicită o abordare generală în producţia agricolă, fapt ce conduce la dezvoltarea celor mai bune practici pentru generaţiile viitoare. Informații suplimentare privind participanții la eveniment și temele propuse pentru discuții, puteți găsi în prezentarea atașată.

Participarea la eveniment se realizeăză după cum urmează:

50 eur + TVA*, pentru înscrieri până la data de 31 ianuarie;
75 eur + TVA*, după această dată;

* TVA(19%) se va aplica doar firmelor cu sediul în România

Termen limită pentru înregistrare: 20 februarie 2017.

Pentru rezervare loc în sală este necesar să accesați și să completați FORMULARUL DE ÎNSCRIERE. După confirmarea înscrierii veți primi factura pentru plata taxei de participare.

Pentru detalii suplimentare vă rugăm să ne trimiteți solicitări prin: e-mail/ tel. mobil: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. / +40722.517.971.

Termen limită pentru înregistrare: 20 februarie 2017

Comunicat de presă

Persoană de contact Ionut NACHE, Director General, INAQ Consulting

Tel / Fax: +4021.242.95.21
Mobil: +40722.517.971

E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Web: www.inaq.ro