News CCI Brasov

Webinar: ”Managementul plăților în afacerile internaționale”

(0 voturi)
Webinar: ”Managementul plăților în afacerile internaționale”

Vă informăm despre oportunitatea participării la webinarul ”Managementul plăților în afacerile internaționale”. 

Camera de Comerț a României, în parteneriat cu EXpert Trade  Learning & Consulting SRL,  organizează  în data de 14 mai 2021 ora 09,30, webinarul ”Managementul plăților în afacerile internaționale”.

Webinarul prezintă caracteristicile modalităţilor de plată utilizate în decontarea operaţiunilor de export – import, precum şi criteriile care stau la baza selectării celei mai avantajoase soluţii. De asemenea, se va explica cum, în funcție de modalitatea de plată, o tranzacţie cu risc potenţial poate fi transformată într-o tranzacţie sigură pentru ambii parteneri comerciali. Conceptele teoretice vor fi ilustrate prin analizarea unor studii de caz reale, din cazuistica operaţiunilor de export – import.

Participanţilor la seminar li se vor prezenta sintetic și prevederile principalelor reglementări în domeniu ale Camerei de Comerţ Internaţional de la Paris: INCOTERMS 2020, Publicaţia 600 privind acreditivele documentare și Publicaţia 522 privind incasso-urile.

Agenda evenimentului:
bulletIntroducere în tranzacţiile comerciale internaţionale;
bulletScopul şi aplicabilitatea INCOTERMS, delimitarea responsabilităţilor şi riscurilor;
bulletDocumente comerciale şi financiare utilizate în comerţul internaţional – caracteristici;
bulletAcreditivul Documentar (AD): concept, caracteristici, mecanism de derulare; clasificare/tipuri de AD; Publicaţia nr. 600 a ICC;
bulletIncasso-ul documentar (ID): concept, caracteristici, mecanism de derulare; clasificare/tipuri de ID; căi şi metode de atenuare a riscului de neplată la incasso; Publicaţia nr. 522 a ICC;
bulletSesiuni de întrebări şi răspunsuri (interactiv, pe parcursul seminarului).

Speaker al evenimentului este Dr. Gabriela Hârţescu expert în finanţarea comerţului internaţional.

Webinarul este util personalului din companii care activează în departamentele de export, import, vânzare, desfacere, logistică, marketing, financiar-contabil, juridic, etc.
De asemenea, tematica este de interes pentru personalul din bănci, companii de leasing, declaranți vamali, consultanți, etc.

PERIOADA DE DESFĂȘURARE: 14 mai, în intervalul orar: 9:30 – 16:30
TAXA: 900 RON + TVA
Numărul maxim de participanți/serie este de 25.

La finalul webinarului se va acorda un certificat digital de participare.

Înscrierea la curs se face prin completarea Formularului de participare

Detaliile privind accesarea platformei online vor fi transmise ulterior înregistrării și achitării tarifului de participare pentru webinar.

PERSOANĂ DE CONTACT: Cristina Mihai-Director Direcția Relații Interne și ICC Romania
Tel.: 021.319.18.85
e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

Înscrierile se efectuează cu minim 5 zile calendaristice înainte de data organizării webinarului.

Informații suplimentare hand pointing AICI.