News CCI Brasov

Seminar: Tranziția la Noul Cod Fiscal

(0 voturi)
Seminar: Tranziția la Noul Cod Fiscal

Sunteți pregătiți pentru noile prevederi ale Codului Fiscal? La seminarul din 8 decembrie 2015 veți afla care va fi impactul noilor prevederi legislative asupra activității desfășurate de firma dumneavoastră! 

Camera de Comerţ şi Industrie Braşov în parteneriat cu DS TAX ADVISORY SERVICES SRL  organizează marți, 8 decembrie 2015, începând cu ora 14.00, în Sala de Conferințe a CCI Brașov aflată la etajul I, seminarul cu tema : «Tranziția la Noul Cod Fiscal»

1 ianuarie 2016 este data de la care vor intra în vigoare prevederile Legii 227/2015 privind Codul Fiscal. Sunteți pregătiți pentru acest moment? Ați aflat care va fi impactul noilor prevederi legislative asupra activității desfășurate de firma dumneavoastră?

Ioana SÂRBU – Partener în cadrul DS TAX ADVISORY SERVICES SRL, divizia de consultanță fiscală a SCA Duncea, Ștefănescu & Asociații, va prezenta principalele modificări ale Codului Fiscal care vor intra în vigoare de la 1 ianuarie 2016, în ceea ce privește:
 Impozitul pe profit
 Impozitul pe veniturile microîntreprinderilor
 Impozitul pe venit
 Contribuțiile sociale obligatorii
 Impozitul pe veniturile obținute din România de nerezidenți
 Taxa pe valoarea adăugată
 Impozite și taxe locale
 Impozitul pe construcții.

Seminarul se adresează directorilor generali, directorilor financiari / economici, controlorilor financiari, contabililor și consilierilor juridici, respectiv specialiștilor din domeniile fiscal-contabil și juridic.

Pentru o bună organizare a evenimentului, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a ne transmite in timp util confirmările de participare în scris (talonul de participare de mai jos completat).


Costurile de participare sunt de 100 lei/pers plus TVA pentru firmele membre ale CCI Braşov, respectiv 120 lei/pers plus TVA pentru firmele ne-membre. Plata se face la casieria Camerei de Comerţ şi Industrie Brasov, sau prin bancă în contul RO 18BRDE080SV05853520800 deschis la BRD–GSG BRASOV, cod fiscal RO 4443167.


Relaţii suplimentare: Carmen Tecuşan, Direcţia Relatii, tel. 0268/547075, 0268/547085, fax 0268/547086, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. .

Speaker:

Ioana SÂRBU - Partener, Tax Advisory Services
 Ioana Sârbu este consultant fiscal cu experiență vastă în domeniu, membră a Camerei Consultanților Fiscali din România.
 Deține o experienţă de peste 12 ani în acordarea de servicii de consultanţă fiscală şi financiar-contabilă.
 Principalele domenii de competență sunt: consultanță fiscală atât în ceea ce privește impozite directe, cât și indirecte, consultanță financiar-contabilă, structurare fiscală în cazul fuziunilor și achiziiților, revizii financiar-fiscale (due diligence), suport în relația cu autoritățile fiscale și reprezentare în cadrul inspecțiilor fiscale. Portofoliul său de clienți include: companii IT, dealeri și importatori auto, agenții de turism, fonduri de investiții, clienți din industria auto sau retail, bănci și instituții financiare, clienți din industria lemnului și a mobilei, industria farmaceutică, agricultură, societăți de servicii etc.
 Anterior, Ioana a lucrat pentru RSM Hemmelrath (care a fuzionat cu Mazars în 2007) și EY (Ernst & Young) ca Senior Tax Manager.
 Membră a ACCA, CCFR, CAFR, CECCAR, ANEVAR.
 Ca trainer autorizat, Ioana a elaborat şi susţinut numeroase seminarii şi traininguri pe diverse teme contabile şi fiscale.


 

TALON DE PARTICIPARE-  Seminarul «Tranziția la Noul Cod Fiscal»

Data : Marti,8.12.2015
Ora: 14,00
Locul desfăşurării: Brasov, sala de conferinţe a CCIBv, Str. Mihail Kogalniceanu 18-20, etaj I

SOCIETATEA: ................................................................................................................................
CUI / CIF: ............................................ Reg. Com : ..............................................................
Domeniul de activitate.................................................................................................................
Persoana de contact: ........................................................... Funcţia ..........................................
Telefon:.............................. Fax: .................................. E-mail: ..................................................


Număr de participanţi din partea firmei: .... persoană(e).

TOTAL TAXĂ = ..............................lei , OP nr: ............ data ................. (vă rugăm să comunicaţi suma totală în lei pentru întocmirea facturii. Factura va fi întocmită cu data înscrisă pe OP).

Prezentul formular de înscriere ţine loc de contract de instruire încheiat între părţi.