News CCI Brasov

Eveniment: Eficiența în Business – Noi Standarde

(0 voturi)
Eveniment: Eficiența în Business – Noi Standarde

Vă invităm să participați GRATUIT la un eveniment unde veți primi informații concrete despre soluțiile reale la provocările cu care se confruntă business-urile moderne! 

Vineri, 29 ianuarie 2016, începând cu ora 11:00, Camera de Comerţ şi Industrie Braşov  în parteneriat cu  Softline Internațional organizează evenimentul Eficiența în Business – Noi Standarde.

 

Evenimentul “Eficiența în Business – Noi Standarde” își propune să vină în întâmpinarea publicului cu soluții reale la provocările cu care se confruntă business-urile moderne: de la accesibilitate, la control și flexibilitate a soluțiilor utilizate. Dat fiind faptul că tehnologia avansează într-un ritm extrem de alert, este important să fim la curent cu noile trend-uri pentru a putea decide care sunt soluțiile de care avem cu adevărat nevoie pentru a fi eficienți.

Agenda Evenimentului

10:45-11:00 Primirea Invitaților și Welcome Coffee
11:00-11:30 Prezentarea evenimentului și a companiei Softline Internațional- Gheorghe Pîrvu, Enterprise Sales Manager Softline Internațional
11:30-12:30 Enterprise Business Suite  -Horațiu Vasîi, Director General Mobius Software
12:30-12:45 Coffee Break
12:45-13:15 Elimină stresul cu IT-ul și concentrează-te pe afacerea ta- Adrian Ionescu, Azure Business Development, Microsoft
13:15-14:00 Folosește IT-ul ca pe o resursă de creștere și eficientizare a afacerii tale
Adrian Ionescu, Azure Business Development, Microsoft
14:00-14:10 Tombola
14:10-14:30 Sesiune de Networking

Evenimentul “Eficiența în Business – Noi standarde” se adresează în special oamenilor de business și specialiștilor IT care își doresc să fie la curent cu soluțiile de creștere a eficienței în afaceri. Softline Internațional vă propune o serie de instrumente IT care vor deveni unelte indispensabile în activitățile afacerilor de succes.

Softline Internațional, singura sucursală Softline Group din Uniunea Europeana, este prezentă pe piața de IT din România din 2010, timp în care a finalizat cu succes proiecte complexe atât pentru clienți din sectorul public cât și pentru companii din sectorul privat.

Participarea este gratuită.

Evenimentul se va desfășura la sediul CCI Brașov, din str. M.Kogălniceanu 18-20, Sala de Conferințe, etaj I

Pentru o bună organizare a evenimentului, vă rugăm să ne transmiteți confirmările de participare:
• în scris  până în data de 25 ianuarie 2016
• completând formularul de înscriere la: http://softline.ro/eveniment/eficienta-business-noi-standarde-eveniment-softline-si-camera-de-comert-si-industrie-brasov/

Informații suplimentare:

• Mihai Bolonyi, Direcţia Relatii, tel. 0268/547072, fax 0268/547086, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. .

• Marius Beudeanu, Key Account Manager, Softline Internațional, tel. 0756/121004, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

Speaker:
Gheorghe Pîrvu, Enterprise Sales Manager, Softline International
Gheorghe Pîrvu are o experiență de peste 20 de ani pe piața de IT&C din România dintre care 14 ani reprezintă experiența în vânzări. Cu colaborări îndelungate cu companii de top precum IBM, RHS, Brinel, Anylan etc, Dl Pîrvu s-a alăturat echipei Sofline în urmă cu aproape un an pentru a dezvolta portofoliul de clienți enterprise ai companiei Softline Internațional. Departamentul al cărui manager este are ca scop identificarea și conceperea de soluții complexe pentru nevoile companiilor enterprise.

Horatiu Vasîi, Director General, Mobius Software
Horațiu Vasîi este reprezentantul Mobius Software, companie cu capital integral românesc, ce activează din anul 2004 și este un dezvoltator de soluții web atât pentru piața privată cât și pentru instituții publice.
Horațiu a dobandit de-a lungul timpului o vastă experiență profesională, atât în calitate de Director al companiei Mobius, cât și datorită implicării directe în proiectele ample ale companiei și a pozițiilor ocupate în conducerea diverselor instituții ale pieței de capital. Astfel a coordonat dezvoltarea de produse software și implementarea lor: Sisteme de tip ERP, Management al resurselor umane, Sisteme de guvernanță corporativă, Sisteme de management al riscurilor de hazard, Sistemul național de apărare împotriva inundațiilor din România, Cadastrul Apelor din România, Sistemul național de management Hidrologic din România, Sisteme B2B, Sisteme B2C, Sistem de monitorizare și control al consumurilor și management al incidentelor în cadrul Petrom OMV – divizia E&P , Monitorizarea companiilor de apă/canal din România, Monitorizarea siturilor contaminate, Sistem de simulare epidemiologică.

Adrian Ionescu, Azure Business Development, Microsoft

Adrian Ionescu are o experiență de peste 12 ani în sectorul tehnologic și
8 ani de antreprenoriat. Ultimii 4 ani i-a petrecut în cadrul Microsoft unde a evoluat în mod natural, datorită abilităților dovedite și a rezultatelor obținute, de la Partner Account Management la Business Development, în prezent fiind însărcinat cu dezvoltarea pieței pentru soluția Azure în România.

 Eveniment adresat:

• Manager General, CEO
• Manager Departament IT