News CCI Brasov

Seminar: De la afacere la Brand

(0 voturi)
Seminar:  De la afacere la Brand

Descoperă sistemul secret pe care afacerile străine îl folosesc în construcția brandurilor despre care nimeni nu îți va vorbi și pe care îl poți aplica în businessul tău pentru rezultate efectiv revoluționare! 

Expertul în brand, Horațiu Manea, susține la Brașov, pe 30 iunie 2016, ora 6 PM, în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie Brașov, seminarul revoluționar “De la afacere la Brand”.

Dacă vrei să crești un brand, nu doar o afacere, atunci seminarul “De la Afacere la Brand” este cel mai important seminar la care vei merge vreodată.

Vei afla:

- Cum să vinzi de zece ori mai mult clienților deja existenți (cu studii si cifre care demonstreaza acest lucru);

- Cum să faci parte din primele trei opțiuni ale potențialilor cumpărători în categoria ta de produse sau servicii.
- Cum să ai produse sau servicii percepute “de calitate”.
- Cum să ai produse sau servicii ale căror asocieri determină cumpărătorii să le achiziționeze.
- Cum să faci pasul revoluționar de la afacere la brand.


Afacerile, fie că sunt în sectorul B2B sau B2C, se împart în două: mărfuri și branduri. Din păcate, majoritatea firmelor românești sunt doar mărfuri în fața brandurilor străine prezente în piețele din România.

Un seminar adresat top managerilor.

Cine altcineva decât managerul general, directorul executiv sau președintele consiliului de administrație poate gestiona mai bine un brand și poate decide ce anume este bine pentru afacere? Importanța implicării și dedicarii acestor persoane de decizie în brandul companiei este vitală, de ea depinzând reușita sau eșecul.

De ce nu reușesc afacerile românești să devină branduri?

În primul rând, de-a lungul anilor în care am lucrat cu afaceri românești, dar este valabil pentru orice afacere, de fapt, s-au identificat câteva simptome, lucruri care împiedică revoluția businessului spre următorul stadiu de dezvoltare: brandul.

Printre acestea, pot enumera:

Oamenii nu cumpărau produsul sau serviciul pe care îl ofereau;
Oamenii nu aveau încredere în produsul, serviciul sau compania lor;
Nu reușeau să își diferențieze produsul, serviciul sau oferta de cele al concurenței;
Nu reușeau să aibă un avantaj competitiv pe piață;
Nu reușeau să își mărească cota de piață;
Nu reușeau să își crească în mod predictibil profitul și cifra de afaceri;
Nu reușeau să se facă cunoscuți în piața vizată;
Dacă dezvoltau produse sau servicii noi, nu știau cum să le impună în piață;
Chiar dacă aveau un produs sau serviciu bun din punct de vedere calitativ, oamenii îl percepeau diferit;
Chiar dacă au cumpărat, clienții nu reveneau pentru a achiziționa și alte produse sau servicii pe care le aveau în ofertă;
Le era greu sau chiar foarte greu să stabilească o relație de durată cu clienții;
Nu reușeau să creeze asocieri cu produsul, serviciul sau compania lor astfel încât să vândă;
Nu puteau impune un preț mai mare pentru produsul sau serviciul lor;
Nu reușeau să-și extindă afacerea;
Simțeau că angajații nu trag la aceeași “căruță”;
De multe ori, din cauza unor angajați, au pierdut noi oportunități de afaceri sau chiar afaceri importante;
Chiar dacă știau că “brandul face diferența”, nu știau de unde să înceapă.
Toate aceste indicii arată orientarea patronilor doar către afacere și mai puțin către brand din mai multe motive. Unul dintre ele și cel mai important este acela că nu au cunoștințele necesare despre brand și capitalizarea acestuia. Al doilea impediment este acela că multe afaceri nu au făcut încă pasul spre internet și folosirea eficientă a acestui nou “taram” de creștere a potențialului afacerii. Mai sunt și alte motive pe care nu le enumăr aici.

ÎNVAȚĂ aceste strategii și mult mai mult în acest seminar unic – înregistrează-te acum http://convertbook.manea.work/lps/seminar-de-la-afacere-la-brand-cci-optin2/