News CCI Brasov

Cum se scot cele mai frecvente 99 pete și cum ajungi din garaj multimilionar

(1 Vot)
Cum se scot cele mai frecvente 99 pete și cum ajungi din garaj multimilionar

Marketing, marketing on-line, PR. Un trio fantastic ce asigura, aplicat într-o manieră profesională, vizibilitatea, credibilitatea și atragerea cotei de piață dorite, în condițiile in care toate celelelate elemnet ale mediului intern sunt puncte tari.


Dar branding-ul? Ce este si cum devine un produs/serviciu sau o companie, un brand? Brand-ul este promisiunea că ceea ce cumperi este ceea ce te aștepți să și primești – respectiv produse/servciii de calitate, așsa cum defineam calitatea într-un articol anterior. Un brand are o imagine bine definită, se adresează unui segment bine definit de clienți și se diferențiază prin anumite caracteristici.

Așa se întamplă cu toate brand-urile pe care le gasim în topurile pe care le răsfoim mereu. Top 10 brand-uri românești si internaționale, în cele ce urmează.

top100-branduri-2015

*sursa - http://www.revistabiz.ro/top-100-cele-mai-puternice-branduri-romanesti/

Povestea DERO

Până să ajungă brand-ul care azi se vinde în fiecare secundă ăi care concurează ca volum al vânărilor cu marca premium Ariel, Dero a trecut print-un process de modernizare a produsului, ambalajului li comunicării și print rei relansări. A fost prima marcă din segemntul economic ce a lansat variant pentru spălare automata, prima marcă din România care a lansat un produs 2-în-1, prima marcă ce a explicat jovial cum se scot cele mai frecvente 99 pete.

În prezent, Dero este una dintre mărcile susținute puternic financiar prin promovare în mass-media, în 2007, Dero a reprezentat 27,7% din valoarea pieței de detergenți, estimată de The Nielsen Company la 170 de milioane de euro.

top-10-branduri-lume

*sursa - http://www.businessinsider.com/the-10-most-powerful-brands-in-the-world-2016-2

Povestea Apple

Începută într-un garaj, azi – cea mai mare companie tech din lume, de la avânt la decădere și reinventare, povestea este de fapt strâns legată de un alt brand, Steve Jobs. Omul care a inventat marketing-ul gadget-urilor și PR-ul acestora, demonstrând că dacă vrei succes și vânzări, oamenii trebuie să vorbească despre produse, să fie interesați de noile apariții ale brand-ului tău. Așa s-au născut cozile în ziua lansării iPhone și vânzările record de 3 milioane de tablete iPad in două luni și jumătate. Restul e poveste în cazul Apple când vine vorba despre brand și comunicare.

Dacă povestea DERO se bazează pe spirit national și apartenență, povestea Apple se bazeză pe branding personal. Care dintre cele două brand-uri, fiind produse de larg consum desi atât de diferite ca industrie în care activează, ca modalitate de promovare, de comunicare și abordare prezintă mai multă inspirație ca bună practică, decideți voi.

De branding, comunicare și imagine pentru firma ta, cine se ocupă?

Articol scris de Dana Lupșa
L.T.D Public Relations

logo-LTDPR