News CCI Brasov

Legislativ

Începând de astăzi, 05.11.2020, la înființarea unei societăți comerciale cu răspundere limitată, nu mai este obligatorie dovada efectuării vărsămintelor în condiţiile actului constitutiv

Camera de Comerţ şi Industrie Braşov vă aduce spre informare acordarea unor facilități de plată privind impozitul anual pe clădiri sau a taxei lunare pe clădiri conform Hotărârii Nr. 281/29.05.2020 a Consiliului Local al Municipiului Brașov:

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 15.09.2020.

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 08.09.2020.

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 23.09.2020.

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 30.09.2020.

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 06.10.2020.

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 13.10.2020.

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 21.10.2020.

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 27.10.2020.

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 04.11.2020.

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 11.11.2020.

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 17.11.2020.

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 08.09.2020 – 15.09.2020. 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 02.09.2020 – 08.09.2020.  

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 15.09.2020 – 23.09.2020.

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 23.09.2020 – 30.09.2020.

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 30.09.2020 – 06.10.2020

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 07.10.2020 – 13.10.2020

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 13.10.2020 – 20.10.2020

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 20.10.2020 – 27.10.2020

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 28.10.2020 – 04.11.2020

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 04.11.2020 – 10.11.2020 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 11.11.2020 – 17.11.2020

Vă informăm cu privire la posibilitatea accesării sumei de 2500 lei pentru echipamentele IT destinate telemuncii. 

Vă informăm cu privire la noile măsuri de protecție sanitară pentru clienții restaurantelor și cafenelelor stabilite prin Hotărârea nr.43 din 27.08.2020. 

Vă informăm cu privire la proiectul de ordin pentru modificarea și completarea Ordinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 57/2010. 

Camera de Comerț și Industrie Brașov este agent autorizat pentru prestarea de servicii de înscriere în Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară (RNPM). 

Camera de Comerț și Industrie Brașov vă informează: Certificatele pentru situații de urgență se pot elibera până în 15 septembrie! 

Curtea de Arbitraj Comercial Brașov funcționează ca instituție permanentă, pe lângă Camera de Comerț și Industrie Brașov, în conformitate cu art. 616-621 Cod de procedură civilă și art. 4 lit. i din Legea nr. 335/2007 a camerelor de comerț din România.

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 30.07.2020 – 05.08.2020.

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 05.08.2020-12.08.2020

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 12.08.2020-18.08.2020

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 18.08.2020 – 25.08.2020

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 26.08.2020 – 01.09.2020. 

Camera de Comerț și industrie Brașov vă informează cu privire la Măsurile de limitare a răspândirii infecțiilor cu SARS-CoV-2 la nivelul spațiilor/activităților unde există un risc crescut de infectare, hotărâte de Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Brașov, întrunit în sedintă extraordinară în data de 29.07.2020. 

Camera de Comerț și industrie Brașov vă informează cu privire la Măsurile de limitare a răspândirii infecțiilor cu SARS-CoV-2 la nivelul spațiilor/activităților unde există un risc crescut de infectare în Municipiul Brașov, hotărâte de  Comitetul Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Brașov în data de 30.07.2020. 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 23.07.2020 – 29.07.2020.

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 29.07.2020

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 06.08.2020

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 12.08.2020

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 18.08.2020

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 25.08.2020

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 02.09.2020

Nu mai este obligatorie depunerea declarației privind beneficiarii reali, de către toți asociații ! 

Legea societăților s-a modificat! Aflați care sunt modificările și completările aduse acestei legi! 

Camera de Comerț și Industrie Brașov vă prezintă hotărârea nr. 476/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României și măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.
Camera de Comerț si Industrie vă prezintă noile reguli care au intrat în vigoare de la 16 iunie 2020 pentru activitățile din centrele comerciale,  sălile de pariuri sportive  și jocuri de noroc. 

Camera de Comerț și Industrie Brașov vă informează cu privire la publicarea Ordonanței de urgență nr. 92/2020, pentru instituirea unor măsuri active de sprijin destinate angajaților și angajatorilor în contextul situației actuale.  

Conform Ordinului nr. 873/22-05-2020 emis de Ministerul Sănătății, se aduc modificari şi completari Ordinului ministrului sănătăţii nr. 828/2020 privind măsurile de organizare şi desfăşurare a activităţii la nivelul cabinetelor stomatologice. 

Vă prezentăm noile regului pentru domeniul HoReCa,  ca urmare a relaxării unora dintre restricțiile impuse în criza coronavirusului. 

Vă informăm cu privire la recomandările privind activitatea în birourile cu spaţii comune în sistem deschis (open space). 

Vă informăm cu privire la regulile de organizare şi desfăşurare a activităţilor de îngrijire personală în spaţiile special destinate. 

Vă informăm cu privire la recomandări privind funționarea structurilor de primire turistice cu funcţiuni de cazare și măsurile de restricţionare temporară a unor tipuri de activităţi. 

Ministerul Muncii și Protecției Sociale ne prezintă o vedere de anamblu asupra situației contractelor individuale de muncă suspendate/încetate la data de 28 aprilie 2020. 

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 12.06.2020

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de urgență până în prezent.  

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de urgență până în prezent.  

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de urgență până în 07.05.2020. 

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de urgență până în 14.05.2020. 

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 21.05.2020. 

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 28.05.2020. 

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 05.06.2020. 

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 19.06.2020

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 26.06.2020

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 03.07.2020

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 10.07.2020

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 15.07.2020

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 23.07.2020

Vă prezentăm un tutorial care vă ajuta în obținerea Certificatului pentru Situația de Urgență. 

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de urgență până în prezent. 

Vă informăm cu privire la seria de măsuri luate de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF)  în data de 16.03.2020 pentru sprijinirea mediului de afaceri în contextul crizei actuale creata de COVID-19.

Vă  informăm cu privire la LEGEA nr. 19 din 14 martie 2020 privind acordarea unor zile libere părinților pentru supravegherea copiilor, în situația închiderii temporare a unităților de învățământ. 

Guvernul Romaniei a aprobat, în data de 19.03.2020, o serie de măsuri economice pentru a limita efectele COVID-19. 

În contextul riscului de răspândire a infecției cu COVID-19, situație gestionată de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, agenții economici, în special cei care desfășoară activitate economică în domeniile HORECA și TRANSPORT, din cauza anulării în masă a evenimentelor și curselor planificate în această perioadă, au solicitat instituției noastre emiterea de avize de atestare a cazului de forță majoră.

Obligativitatea depunerii declarației privind beneficiarii reali, ai societăților prevăzute în Legea nr. 31/1990, cu modificările și completările ulterioare. 

Ce noi obligații de cunoaștere a clientelei există? 

În Monitorul Oficial nr. 22 publicat în data 14.01.2020, a apărut Ordinul nr. 15 emis de Ministrul Sănătății, care modifică și completează Ordinul nr. 1030/2009 privind aprobarea procedurilor de reglementare sanitară pentru proiectele de amplasare, amenajare, construire şi pentru funcţionarea obiectivelor ce desfăşoară activităţi cu risc pentru starea de sănătate a populaţiei. 

Simplu și rapid - publicări în Monitorul Oficial! 

Simplu și rapid - publicări în Monitorul Oficial! 

Rapid și simplu: servicii complete înființări, modificări ulterioare, întreprinderi comerciale, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale! 

Rapid și simplu: servicii complete înființări, modificări ulterioare, întreprinderi comerciale, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale! 

Rapid și simplu: servicii complete înființări, modificări ulterioare, întreprinderi comerciale, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale! 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 11.10.2019 – 31.10.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 18.10.2019 – 07.11.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 07.11.2019 – 14.11.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, publicate în intervalul 05.06.2020 – 11.06.2020.

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 14.11.2019 – 21.11.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 28.11.2019 – 05.12.2019. 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 12.12.2019 – 31.12.2019 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 06.01.2020 – 10.01.2020. 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 10.01.2020 – 17.01.2020. 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 17.01.2020 – 23.01.2020 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 23.01.2020 – 30.01.2020. 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 30.01.2020 – 07.02.2020. 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 07.02.2020 – 13.02.2020. 

publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 13.02.2020 – 20.02.2020. 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 20.02.2020 – 27.02.2020. 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 27.02.2020 – 05.03.2020 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 05.03.2020 – 14.03.2020. 

Publicate în Monitorul Oficial al României în intervalul 27.03.2020 – 04.04.2020. 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 06.04.2020 – 10.04.2020. 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 10.04.2020-19.04.2020. 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 19.04.2020 – 28.04.2020. 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 07.05.2020 – 14.05.2020. 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 15.05.2020 – 21.05.2020. 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 21.05.2020 – 28.05.2020. 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, publicate în intervalul 29.05.2020 – 04.06.2020.

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 11.06.2020 – 18.06.2020. 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 18.06.2020 – 25.06.2020. 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 25.06.2020 – 02.07.2020. 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 02.07.2020 – 08.07.2020. 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 09.07.2020 – 15.07.2020.

 


 

Acte normative cu impact asupra activității CCI Brașov și a membrilor acesteia :

Lege nr. 112 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 84/1998 privind mărcile şi indicaţiile geografice (M.O. nr. 603/09.07.2020),

Ordin nr. 667/1236 emis de M.T.S și M.S. pentru aprobarea regulamentelor privind condiţiile necesar a fi respectate pentru accesul în bazele sportive, în vederea practicării sporturilor individuale în aer liber, pentru practicarea sporturilor de echipă în aer liber de către sportivii de performanţă, pentru reluarea activităţii de nataţie în bazinele acoperite şi în aer liber din România, în vederea desfăşurării de către sportivii profesionişti, sportivii de performanţă şi/sau legitimaţi a activităţilor de pregătire fizică organizate în spaţii închise, respectiv desfăşurării activităţilor de pregătire fizică în săli de fitness şi aerobic (M.O. nr. 604/09.07.2020),

Ordin nr. 111 emis de A.N.S.V.S.A. pentru modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 35/2016 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire, control şi eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, precum şi a Normelor metodologice de aplicare a Programului de supraveghere şi control în domeniul siguranţei alimentelor (M.O. nr. 606/10.07.2020),

Lege nr. 122 pentru modificarea şi completarea Legii apelor nr. 107/1996 (M.O. nr. 613/13.07.2020),

Lege nr. 123 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2005 privind protecţia mediului (M.O. nr. 613/13.07.2020),

O.U.G. nr. 114 privind modificarea şi completarea unor acte normative cu impact în domeniul achiziţiilor publice (M.O. nr. 614/13.07.2020),

Ordin nr. 4309 emis de M.A.I. – I.G.S.U. pentru modificarea şi completarea Metodologiei privind emiterea avizului în vederea autorizării furnizorilor de formare profesională a adulţilor în ocupaţiile din domeniul reglementat de Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, aprobată prin Ordinul inspectorului general al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă nr. 223/IG/2017 (M.O. nr. 614/13.07.2020),

O.U.G. nr. 111 privind modificarea și completarea Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, pentru completarea art. 218 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 99/2006 privind instituțiile de credit și adecvarea capitalului, pentru modificarea și completarea Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, precum și pentru completarea art. 12 alin. (5) din Legea nr. 237/2015 privind autorizarea și supravegherea activității de asigurare și reasigurare (M.O. nr. 620/15.07.2020),

Legea nr. 128 pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 65/2020 privind unele măsuri pentru digitalizarea sistemului de coordonare și gestionare a fondurilor europene structurale și de investiții pentru perioada de programare 2014-2020, precum și pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea și sancționarea neregulilor apărute în obținerea și utilizarea fondurilor europene și/sau a fondurilor publice naționale aferente acestora (M.O. nr. 621/15.07.2020),

Legea nr. 132 pentru completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 119/2006 privind unele măsuri necesare pentru aplicarea unor regulamente comunitare de la data aderării României la Uniunea Europeană, precum și pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 80/2013 privind taxele judiciare de timbru (M.O. nr. 623/15.07.2020),

Legea nr. 131 pentru completarea alin. (8) al art. 270 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal și pentru modificarea Legii nr. 217/2016 privind diminuarea risipei alimentare (M.O. nr. 623/15.07.2020).

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 16.07.2020 – 22.07.2020. 

Efectele Legii 182/2016 - radiere din oficiu!

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 01.03.2019 – 08.03.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 08.03.2019 – 15.03.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 15.03.2019 – 22.03.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 22.03.2019 – 29.03.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 29.03.2019 – 04.04.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 04.04.2019 – 11.04.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 11.04.2019 – 19.04.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 19.04.2019 – 25.04.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 24.04.2019 – 03.05.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 08.05.2019 – 16.05.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 16.05.2019 – 24.05.2019 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 24.05.2019 – 29.05.2019 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 29.05.2019 – 06.06.2019 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 06.06.2019 – 14.06.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 14.06.2019 – 20.06.2019 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 27.06.2019 – 03.07.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 04.07.2019 – 12.07.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 12.07.2019 – 19.07.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 18.07.2019 – 25.07.2019

publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 25.07.2019 – 01.08.2019 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 12.08.2019 – 23.08.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 23.08.2019 – 30.08.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 30.08.2019 – 06.09.2019 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 6-13.09.2019 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 13-20.09.2019 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 20.09.2019 – 27.09.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 26.09.2019 – 04.10.2019 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 04.10.2019 – 11.10.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 11.10.2019 – 17.10.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 22.02.2019 – 01.03.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 15.02.2019 – 22.02.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 08.02.2019 – 15.02.2019 

Clasificarea firmelor și a persoanelor fizice autorizate (PFA) în funcție de riscul fiscal ar urma să devină aplicabilă efectiv din a doua parte a lunii aprilie 2019, conform legislației și asigurărilor date de reprezentanții Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF). Mai precis, până atunci trebuie definitivată legislația secundară de administrare a creanțelor fiscale în funcție de riscul contribuabililor.

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 25.01.2019 – 01.02.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 01.02.2019 – 08.02.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 18.01.2019 – 25.01.2019

PFA și II mai au la dispoziție câteva zile  pentru a își actualiza codurile CAEN și numărul de angajați 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 16.11.2018 – 23.11.2018

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 23.11.2018 – 29.11.2018

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 07.12.2018 – 14.12.2018

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 03.01.2019 – 10.01.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 10.01.2019 – 18.01.2019

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 09.11.2018 – 16.11.2018 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I,în intervalul 02.11.2018 – 09.11.2018

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 26.10.2018 – 02.11.2018

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 19.10.2018 – 26.10.2018 

7 noiembrie 2018 - obțineți GRATUIT toate informațiile referitoare la AVIZELE, ACORDURILE și AUTORIZAȚIILE necesare funcționării în legalitate a firmelor.

6 decembrie 2018 - obțineți GRATUIT toate informațiile referitoare la AVIZELE, ACORDURILE și AUTORIZAȚIILE necesare funcționării în legalitate a firmelor.

7 februarie 2019 - obțineți GRATUIT toate informațiile referitoare la AVIZELE, ACORDURILE și AUTORIZAȚIILE necesare funcționării în legalitate a firmelor.

7 martie 2019 - obțineți GRATUIT toate informațiile referitoare la AVIZELE, ACORDURILE și AUTORIZAȚIILE necesare funcționării în legalitate a firmelor.

4 Aprilie 2019 - obțineți GRATUIT toate informațiile referitoare la AVIZELE, ACORDURILE și AUTORIZAȚIILE necesare funcționării în legalitate a firmelor.

9 Mai  2019 - obțineți GRATUIT toate informațiile referitoare la AVIZELE, ACORDURILE și AUTORIZAȚIILE necesare funcționării în legalitate a firmelor.

6 Iunie  2019 - obțineți GRATUIT toate informațiile referitoare la AVIZELE, ACORDURILE și AUTORIZAȚIILE necesare funcționării în legalitate a firmelor.

4 Iulie 2019 - obțineți GRATUIT toate informațiile referitoare la AVIZELE, ACORDURILE și AUTORIZAȚIILE necesare funcționării în legalitate a firmelor.

1 august 2019 - obțineți GRATUIT toate informațiile referitoare la AVIZELE, ACORDURILE și AUTORIZAȚIILE necesare funcționării în legalitate a firmelor.

5 septembrie 2019 - obțineți GRATUIT toate informațiile referitoare la AVIZELE, ACORDURILE și AUTORIZAȚIILE necesare funcționării în legalitate a firmelor.

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 12.10.2018 – 19.10.2018 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 05.10.2018 – 12.10.2018

Arbitrajul - jurisdictie alternativă de soluționare a litigiilor patrimoniale prin Curtea de Arbitraj Comercial de pe lângă CCI Brașov, pentru dumneavoastră! 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I,  în intervalul 21.09.2018 – 28.09.2018

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I,  în intervalul 28.09.-5.10.2018

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 14.09.2018 – 21.09.2018 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 07.09.2018 – 14.09.2018. 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 27.07.2018 – 03.08.2018 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 24 – 31.08.2018 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul  31.08.-07.09.2018 

6 septembrie 2018 - obțineți GRATUIT toate informațiile referitoare la AVIZELE, ACORDURILE și AUTORIZAȚIILE necesare funcționării în legalitate a firmelor.

4 octombrie 2018 - obțineți GRATUIT toate informațiile referitoare la AVIZELE, ACORDURILE și AUTORIZAȚIILE necesare funcționării în legalitate a firmelor.

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 27.07.2018 – 03.08.2018 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 5-13.07.2018 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 13-20.07.2018 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 20-27.07.2018 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 29.06.2018 – 05.07.2018 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul  5-13.07.2018

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 21.06.2018 – 29.06.2018 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 08.06.2018 – 25.06.2018 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 31.05.2018 – 08.06.2018. 

Publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I,  în intervalul 25.05.2018 – 31.05.2018. 

publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în intervalul 14.05.2018 – 18.05.2018. 

Pagina 1 din 2