News CCI Brasov

Licitații internaționale

(0 voturi)
Licitații internaționale

Austria, Elveția, Senegal, Portugalia, Maroc, Tunisia

AUSTRIA
1. Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator 2015/S 094-168930
Obiectul licitaţiei Sare industrială pentru deszăpezire. Clasificare CPV 34927100
Produsele licitate Sare industrială pentru deszăpezire. 41760 Tone. Preţ fără TVA: 4 176 000 EUR Perioada 1.11.2015- 31.10.2018
Numele firmei organizatoare Die Republik Österreich (Bund), die Bundesbeschaffung GmbH als zentrale Beschaffungsstelle gemäß § 2 Z 48 BVergG 2006 sowie alle weiteren Auftraggeber, gemäß den Ausschreibungsunterlagen beiliegender Drittkundenliste
Adresa Lassallestraße 9b
În atenția: Frau Dr. Wiebke Carstensen-Smajovic 1020 Wien AUSTRIA
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web Alte informații pot fi obținute de la: Bundesbeschaffung GmbH
Lassallestraße 9b 1020 Wien
AUSTRIA
Caietul de sarcini și documente suplimentare (inclusiv documentele pentru dialog competitiv și sistemul de achiziție dinamic) pot fi obținute de la: auftrag.at ausschreibungsservice GmbH
Media Quarter Marx 3.3, Maria-Jacobi-Gasse 1
Punct(e) de contact: Helpdesk 1030 Wien AUSTRIA
Telefon: +43 17982525
E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Fax: +43 120699710
Ofertele sau cererile de participare trebuie trimise la: Bundesbeschaffung GmbH
Lassallestraße 9b 1020 Wien AUSTRIA
Persoana de contact/funcţia Frau Dr. Wiebke Carstensen-Smajovic
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini 30.6.2015 - 10:00
Termenul llimită de depunere a ofertelor
(data si ora) 30.6.2015 - 10:00
Ofertele se redactează în limba germană

2. Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator 2015/S 094-168926
Obiectul licitaţiei Vehicule de pompieri. Clasificare CPV 34144210
Produsele licitate Vehicule de pompieri – 2-3 buc.
Numele firmei organizatoare Landesfeuerwehrverband Salzburg
Adresa Karolingerstraße 30
Punct(e) de contact: Landesfeuerwehrkommando Salzburg
În atenția: BR Ing. Markus Brandauer 5020 Salzburg AUSTRIA
Telefon +43 6628281220
Fax +43 66282812232
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web www.feuerwehrverband-salzburg.at
Persoana de contact/funcţia BR Ing. Markus Brandauer
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini 30.6.2015
Termenul llimită de depunere a ofertelor (data si ora) 8.7.2015 - 13:30
Ofertele se redactează în limba germană

3.Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator 2015/S 094-168953

Obiectul licitaţiei Genţi de sport.
Truse de toaletă. Clasificare CPV 18932000, 18929000
Produsele licitate Genţi de sport – cca.45.000 buc.
Truse de toaletă – cca. 19.000 buc.
Numele firmei organizatoare Bundesministerium für Landesverteidigung und Sport/Kaufmännische Abteilung (BMLVS/KA)
Adresa Roßauer Lände 1
Punct(e) de contact: BMLVS/KA
În atenția: Frau Manuela Kirchner
1090 Wien
AUSTRIA
Telefon +43 502011023945
Fax +43 502011017028
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web www.bmlvs.gv.at
Alte informații pot fi obținute de la: BMLVS/DionRB/KA/Ref. 4, Franz Josefs-Kai 7-9, 1010 Wien
Postadresse: Roßauer Lände 1
În atenția: Fr. Kirchner oder Fr. Meznik
1090 Wien
AUSTRIA
Telefon: +43 502011023945
E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Fax: +43 502011017028
Caietul de sarcini și documente suplimentare (inclusiv documentele pentru dialog competitiv și sistemul de achiziție dinamic) pot fi obținute de la: BMLVS/KA/Ref 4 (Unterlagenbezug an Arbeitstagen von 9:00 bis 14:00 Uhr in 1010 Wien, Franz Josefs-Kai 7-9, 5. Stock, Zimmer 514)
Postadresse: Roßauer Lände 1
În atenția: Fr. Kirchner od. Fr. Meznik 1090 Wien AUSTRIA
Telefon: +43 502011023943
E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Fax: +43 502011017028
Ofertele sau cererile de participare trebuie trimise la: Bundesministerium für Landesverteidigung und Sport /Poststelle, Trakt 09, Erdgeschoss, Zimmer Nr. 09
Roßauer Lände 1 1090 Wien AUSTRIA
Persoana de contact/funcţia Frau Manuela Kirchner
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini 14.7.2015 - 14:00
Termenul llimită de depunere a ofertelor
(data si ora) 15.7.2015 - 09:00
Data si ora deschiderii licitaţiei
(legislaţie locală, etc.) Ofertele se redactează în limba germană

Denumirea licitaţiei Produse horticole şi plante de pepinieră
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator 2015/S 099-178998
Obiectul licitaţiei Produse horticole şi plante de pepinieră. Clasificare CPV 03120000
Produsele licitate Produse horticole şi plante de pepinieră – diferiţi copaci pentru toamna 2015 şi primăvara 2016.
Numele firmei organizatoare Magistrat der Stadt Wien – Magistratsabteilung 42
Adresa Johannesgasse 35
Punct(e) de contact: Magistratsabteilung 42 – Dezernat 4, 1030 Wien AUSTRIA
Telefon +43 1400042461
Fax +43 140009942089
E-mail  Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web Adresa generală a autorității contractante: http://www.park.wien.at
Acces electronic la informații: http://www.gemeinderecht.wien.at/vergabeportal/detailansicht.asp?atxtnr=36262#Ausschreibungsunterlagen_herunterladen
Persoana de contact/funcţia Hrn. DI Schler
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini 15.6.2015 - 10:00
Termenul llimită de depunere a ofertelor
(data si ora) 15.6.2015 - 10:00
Ofertele se redactează în limba germană 
Relaţii suplimentare si sprijin la BPCE BPCE Viena,
1040 – Wien, Prinz Eugen Straße 60,
Tel.: 00.431.503.89.41
Fax: 00.431.504.14.62
E-mail:  Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


MAROC

 

1. Numar licitație/cod identificare la organizator 46974-D3-PMM
Obiectul licitatiei Licitatie Maroc : Oficiul National al Cailor Ferate – Diverse piese de frana.
Produsele licitate Licitatie Maroc : Oficiul National al Cailor Ferate – Diverse piese de frana.
Numele firmei organizatoare Oficiul National al Cailor Ferate - ONCF
Adresa Bureau COD - Direction Ressources Humaines et Affaires Juridiques - Département Affaires Générales , 8 bis Rue ABDERRAHMANE EL GHAFIKI RABAT AGDAL
Telefon : (212) 537 77 47 47 mobil: 0674900260
Fax (212) 537 77 47 47 – 26-65
Adresa pagina web www.oncf.ma
Persoana de contact/Departament Domnul BENMCHICH ABDESSLAM
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) 15.000,00 dirhami (11,00 dirhami = 1 Euro);
Caietul de sarcini este gratuit si poate fi ridicat de la Bureau COD, Direction des Ressources Humaines et Juridique, 8 Bis, Rue ABDERRAHMANE EL GHAFIKI - RABAT- AGDAL.

Termenul de valabilitate a ofertelor 3 luni de la data deschiderii plicurilor
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora) Pana in data de 03 iulie 2015 orele 10:00 – ora Marocului, conform celor mentionate in caietul de sarcini anexat.
Data si ora deschiderii licitatiei 03 iulie 2015 la orele 10:00 in sediul Centrului de Formare al ONCF, situat in strada Mohamed TRIKI RABAT-AGDAL

2. Numar licitatie/cod identificare la organizator 32086-PIC-ONCF
Obiectul licitatiei Licitatie Maroc : Oficiul National al Cailor Ferate – Furnizarea de material catenar.
Produsele licitate Licitatie Maroc : Oficiul National al Cailor Ferate – Furnizarea de material catenar.
Numele firmei organizatoare Oficiul National al Cailor Ferate - ONCF
Adresa Bureau COD - Direction Ressources Humaines et Affaires Juridiques - Département Affaires Générales , 8 bis Rue ABDERRAHMANE EL GHAFIKI RABAT AGDAL
Telefon Tél. : (212) 537 77 47 47 mobil: 0674900260
Fax (212) 537 77 47 47 – 26-65
Adresa pagina web www.oncf.ma
Persoana de contact/Departament Domnul BENMCHICH ABDESSLAM
Caietul de sarcini costa 500,00 dirhami si poate fi ridicat de la Bureau COD, Direction des Ressources Humaines et Juridique, 8 Bis, Rue ABDERRAHMANE EL GHAFIKI - RABAT- AGDAL.

Termenul de valabilitate a ofertelor 3 luni de la data deschiderii plicurilor
Termenul de depunere a ofertelor
(data si ora) Pana in data de 18 iunie 2015 orele 10:00 – ora Marocului, conform celor mentionate in caietul de sarcini anexat.
Data si ora deschiderii licitatiei 18 iunie 2015 la orele 10:00 in sediul Centrului de Formare al ONCF, situat in strada Mohamed TRIKI RABAT-AGDAL


3. Numar licitatie/cod identificare la organizator ONDA 116/15
Obiectul licitatiei Oficiul National Al Aeroporturilor: Furnizarea, instalarea si punerea in functiune a echipamentelor de radiocomunicatii pentru Navigatia Aeriana.
Produsele licitate Oficiul National Al Aeroporturilor: Furnizarea, instalarea si punerea in functiune a echipamentelor de radiocomunicatii pentru Navigatia Aeriana.
Numele firmei organizatoare OFICIUL NATIONAL AL AEROPORTURILOR
Adresa OFFICE NATIONAL DES AEROPORTS-DIRECTION DES APPROVISIONEMENT PRES DE LA DIRECTION DES RESSOURCES – AEROPORT MOHAMMED V, BOITE POSTALE 8101, CASABLANCA OASIS
Telefon (212) 522 53 90 40 / 522 53 91 40
Adresa pagina web www.onda.ma
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) 558.000,00 Dirhami (11 Dirhami = 1 Euro)
Caietul de sarcini este gratuit si poate fi obtinut prin cerere scrisa, la adresa mentionata mai sus.
Termenul de valabilitate a ofertelor 90 zile
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora) Toate ofertele vor fi trimise sau depuse cu recipisa de primire la biroul de depunere a ofertelor din sediul ONDA, la adresa indicata mai sus, sau remisa Presedintelui Comisiei, la inceputul sedintei si inaintea deschiderii ofertelor care va avea loc la data de 02 iulie 2015 la orele 09:30.
Data si ora deschiderii licitatiei Deschiderea plicurilor privind referintele tehnico-financiare precum si oferta comerciala se vor realiza intr-o singura etapa. Plicurile se vor deschide in sedinta publica la data de 02 iulie 2015, ora 09:30 GMT, la sediul ONDA.
Valoarea estimata a licitatiei este de 37 200 000,00 Dirhami

Relatii suplimentare si sprijin la BPCE Caietul de sarcini anexat este cu titlu informativ, anumite detalii putand fi modificate. Pentru participare este obligatorie preluarea caietului de sarcini de la organizator, conform instructiunilor mentionate.


BPCE Tanger-MAROC

Persoana de contact: Remus Radulescu
Telefax: 00212 539 33 02 05
GSM: 00212 664 815 494
E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


TUNISIA

1. Numarul licitatiei/cod de identificare la organizator A O Nr. 07/2015
Obiectul licitatiei Achizitionarea unui grup de motopompe volumetrice
Produsele licitatiei Achizitionarea unui grup de motopompe volumetrice
Numele firmei organizatoare Societatea Tunisiana de Zahar – Directia Generala
Adresa 70, Avenue de la Liberté Tunis - Tunisia
Telefon 00216 71 287 771 / 71 788 901
Fax 00216 71 780 987
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) 2 500 DT (1 250 Euro)
Caietul de sarcini poate fi achizitionat de catre ofertanti prin cerere scrisa, la adresa mentionata mai sus, costul acestuia fiind de 50 DT (25 Euro) (nerambursabili).
Termenul de valabilitate a ofertelor 90 zile de la data limita de predare a ofertelor
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora) Ofertele trebuiesc trimise prin poștă sau recomandat prin sistemul de curier rapid sau depuse cu confirmare de primire, la Directia Generala a societatii tunisiene de zahar, într-un plic sigilat inscriptionat cu denumirea, numarul si obiectul licitatiei pana LA DATA DE 23 IUNIE 2015, ora 11:00.
Data si ora deschiderii licitatiei Deschiderea plicurilor privind referintele tehnico-financiare precum si oferta comerciala se vor realiza intr-o singura etapa. Plicurile se vor deschide in sedinta publica LA DATA DE 23 IUNIIE 2015 LA ORA 12:00, la sediul societatii tunisiene de zahar, 70, Avenue de la Liberte – Tunis.

2. Numarul licitatiei/cod de identificare la organizator Nr. 40592 / 15
Obiectul licitatiei Achizitionarea a 2 masini de pompieri de mare putere
pentru stingerea incendiilor
Produsele licitatiei Achizitionarea a 2 masini de pompieri de mare putere
pentru stingerea incendiilor
Numele firmei organizatoare STIR – Societatea Tunisiana din Industria Rafinariei
Adresa STIR, Zarzouna Raffinerie, BP : 45/46, 7021 Bizerte.
Telefon 00216 72 592 744
Fax 00216 72 590 249
Persoana de contact/functia Secrétariat Permanent de la Commission des Marchés - STIR
Caietul de sarcini poate fi achizitionat de catre ofertanti prin cerere scrisa, la adresa mentionata mai sus, sediul STIR, birou nr. 210, costul acestuia fiind de 50 DT (25 Euro) (nerambursabili).
Termenul de valabilitate a ofertelor 120 zile de la data limita de predare a ofertelor
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora) Ofertele trebuiesc trimise prin poștă sau recomandat prin sistemul de curier rapid sau depuse cu confirmare de primire, la biroul de depunere a ofertelor la sediul social STIR- Zarzouna Raffinerie, BP : 45/46, 7021 Bizerte PANA LA DATA DE 23.06. 2015 LA ORA 12:00.
Data si ora deschiderii licitatiei Deschiderea plicurilor privind referintele tehnico-financiare precum si oferta comerciala se vor realiza intr-o singura etapa. Plicurile se vor deschide in sedinta publica LA DATA DE 23.06.2015 LA ORA 13:00, la sediul STIR din Bizerte
Conditii tehnice specifice
(certificari, standarde, etc.) Conditiile tehnice specifice, normele etc sunt cuprinse in caietul de sarcini.

Relatii suplimentare si sprijin la BPCE BPCE TUNIS
Adresa: 5, Rue Hadrumete, Mutuelleville, Tunis
Persoana de contact: Ovidiu Radulescu consilier economic
Tel.: 0021671841302
Fax: 0021671841302
E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


PORTUGALIA
1. Portugalia-Figueira da Foz: Servicii de catering pentru scoli (21.05.2015)
Numarul licitatiei/codul de identificare la organizator 2015/S 097-175924
Obiectul licitatiei Achizitionarea de servicii de catering, aprovizionare si monitorizare a transportului alimentelor/meselor pentru unități de invatamant, anul școlar 2015-2016.
Produsele licitate Categoria de servicii nr 17: Servicii hoteliere și de restaurant
Clasificare CPV 55322000
Autoritatea contractantă Primaria Figueira da Foz
Adresa Av. Saraiva de Carvalho, 3080-501 Figueira da Foz, PORTUGALIA
Persoană de contact/funcția João Albino Rainho Ataíde das Neves /primar (Presidente da Câmara Municipal)
Telefon 00351 233403300
Fax 00351 233403310
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web http://www.compraspublicas.com
Caietul de sarcini și documente suplimentare pot fi obținute de la: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior. Ofertele sau cererile de participare trebuie trimise la: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior
Termenul de valabilitate a ofertelor 120 de zile de la data depunerii
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora) Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 23.6.2015 - 23:59

2. Denumirea licitatiei Portugalia-Funchal: Lucrări de construcţii de staţii de epurare a apelor reziduale (21.05.2015)
Numarul licitatiei/codul de identificare la organizator 2015/S 097-174939
Obiectul licitatiei Lucrări de construcţii de staţii de epurare a apelor reziduale in Câmara de Lobos, Cod NUTS PT300
Produsele licitate a) Executare lucrari de constructii de statii de epurare, cu zona de implantare de aproximativ 915 m2 și zona de constructii de aproximativ 2 250 m2, inclusiv echipamente, instalatii electrice si de automatizare pentru a atinge nivelul de tratament primar (MSD = 8 600 m³ / zi; Qmax = 555 m³ / h);
b) Executare lucrari de constructie a unui exutor submarin DN500 PN16 HDPE pe o distanță de aproximativ 390 m, cu coloane / difuzoare la capătul din aval;
c) punerea în aplicare a protectiei costiere prin constructie terasament de protecție cu două straturi de blocuri Antifer de 150 kN, cu miez TOT;
d) Demolarea statiilor de epurare existente.

Clasificare CPV 45232420, 45243000
Valoare contract Aprox. 7 500 000 EUR, fara TVA
Autoritatea contractantă A.R.M. Águas e Resíduos da Madeira, SA
Adresa 509574513
Rua dos Ferreiros 148 e 150, 9000-082 Funchal, PORTUGALIA
Telefon +351 291201020
Fax +351 291201021
Email Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web http://www.bizgov.pt
Persoană de contact/funcția În atenția: José Alberto Faria Pimenta de França - presedinte CA
Caietul de sarcini și documente suplimentare pot fi obținute de la: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior . Ofertele sau cererile de participare trebuie trimise la:
Termenul de valabilitate a ofertelor 90 de zile
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora) Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 26.6.2015 - 17:00
Conditii de deschidere a ofertelor Data: 29.6.2015 - 10:00
Locul: http://www.bizgov.pt


Relatii suplimentare si sprijin la BPCE
BPCE Lisabona
Adela CONDURACHE-FEDORCA - secretar economic
Tel. +00351 213 960 765
Fax. +00351 213 960 984
Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


SENEGAL
1. Numar licitatie/cod identificare la organizator AAO N° 002/2015/DFC/MCDP
Obiectul licitatiei Achiziţionarea de produse alimentare
Produsele licitate Orez şi zahǎr
Numele firmei organizatoare Primǎria comunala Dakar - Plateau

Adresa Avenue Faidherbe x Raffenel piéce 102 - Dakar
Telefon+226 – 33849 81 81
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) 1.000.000 FCFA
(curs de schimb: 1 euro = 655,95 FCFA)

Caietul de sarcini costa 30.000 FCFA și se poate obtine ȋn urma
unei cereri scrise adresata organizatorului, coordonatele indicate mai sus
Termenul de valabilitate a ofertelor 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor
Termenul de depunere a ofertelor
(data si ora) Depunerea ofertelor se face la Sediul Primǎriei comunale Dakar - Plateau, adresa mentionatǎ, pâna cel târziu marti 23 iunie, ora localǎ 15,30
Data si ora deschiderii licitatiei Plicurile vor fi deschise in prezenta reprezentantilor ofertantilor, la data de marti 23 iunie, ora locala 15,30
Relatii suplimentare
Camera de Comert Bilaterala SENEGAL – ROMANIA
Mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. / Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Telefon: ( + 40) 0721.730.011 / (+221) 774.625.976 / (+221) 771.357.442


 

ELVETIA
1. Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator Nr. 868459/21.05.2015
Obiectul licitaţiei Contract de serviciiîndomeniulachiziției de mobilier pt birou,prinprocedură de licitațiedeschisă.
Criteriul de atribuire: ofertacea mai avantajoasădpdval costului, înceea ce priveștecriteriilemenționateînCaietul de sarcini.
Produsele licitate CPV: 39130000 - Mobilier debirou
Numele firmei organizatoare Universitateadin Berna, DirecțiaAdministrativ, ConstrucțiișiSpațiu
Adresa Gesellschaftsstrasse 6, 3012 Berna, Elveția
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web www.simap.ch, nr. identif. licit. 868459/21.05.2015
http://www.bau.unibe.ch/
Persoana de contact/funcţia MirjamSchindle / tehnician
Caietul de sarcinișidocumentelelicitației pot fi obținute gratuit pewww.simap.ch, dupăînregistrare.LimbaCaietului de sarcini : germană
Termenul de valabilitate a ofertelor 31.12.2015
Termenul de depunere a ofertelor (data și ora) 08.06.2015
Data și ora deschiderii licitaţiei 10.06.2015
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator Nr. 868361/21.05.2015
Obiectul licitaţiei Contract de servicii în domeniul gestionării lucrărilor de construcții,prin procedură de licitație deschisă.Criteriul de atribuire: oferta cea mai avantajoasă dpdv al costului, în ceea ceea ce privește criteriile menționate în Caietul de sarcini.
Produsele licitate CPV: 71541000 Servicii de gestionare a lucrărilor de construcții
Numele firmei organizatoare Biroul Federal al Drumurilor (OFROU), DiviziaInfrastructurăRutieră Est, FilialaWinterthour
Adresa Grüzefeldstrasse 41, 8404 Winterthour, Elveția
Telefon +41 58 480 47 11
Fax +41 58 480 47 90
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web www.simap.ch, nr. identif. licit. 868361/21.05.2015
www.astra.admin.ch, identif. licit. N01/48-6SP – BHU Phase GP
Caietul de sarcini și documentele licitației pot fi obținute gratuit pe www.simap.ch, după înregistrare.Limba Caietului de sarcini : germană
Termenul de valabilitate a ofertelor 180 de zilede la termenullimită de primireaofertelor
Termenul de depunere a ofertelor(data și ora) 30.06.2015
Perioada derulării contractului 01.10.2015 - 31.12.2021, plată la 45 de zile de la emitere factură.

2. Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator Nr. 868409/20.05.2015
Obiectul licitaţiei Contract de servicii în domeniul arhitecturii peisagistice,prin procedură de licitație deschisă.
Criteriul de atribuire: oferta cea mai avantajoasă dpdv al costului, în ceea ce privește criteriile menționate în Caietul de sarcini.Produsele licitate CPV: 45112700 Lucrări de arhitectură peisagistică
Numele firmei organizatoare Orașul Biel, prin Direcția Lucrări Publice, Energie și Mediu, Departamentul de Infrastructură, Construcții civile
Adresa Rue Centrale 49, 2501 Bienne, Elveția
Telefon+41 32 326 16 51
Fax+41 32 326 16 94
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web www.simap.ch, nr. identif. licit. 868409/20.05.2015
www.biel-bienne.ch
Caietul de sarcini și documentele licitației pot fi obținute gratuit pewww.simap.ch, după înregistrare.Limba Caietului de sarcini : germană
Termenul de valabilitate a ofertelor 12 lunide la termenullimită de primire a ofertelor
Termenul de depunere a ofertelor (data și ora) 25.06.2015
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator Nr. 868223 /21.05.2015
Obiectul licitaţiei Contract de servicii în domeniul mobilierului de laborator și instalarea echipamentului de laborator, prin procedură de licitație deschisă.
Criteriul de atribuire: oferta cea mai avantajoasă dpdv al costului, în ceea ce privește criteriile menționate în Caietul de sarcini.Produsele licitate CPV: 39180000 - Mobilier de laborator
CPV:51430000 - Serviciide instalareaechipamentului de laborator
Numele firmei organizatoare DirecțiaProtecțieCivilășiMediu a Cantonului Basel – provincie
Adresa Rheinstrasse 29, 4410 Liestal, Elveția
Telefon +41 61 552 66 06
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web www.simap.ch, nr. identif. licit. 868223 /21.05.2015
Caietul de sarcini și documentele licitației pot fi obținute gratuit pewww.simap.ch, după înregistrare. Limba Caietului de sarcini : germană
Termenul de valabilitate a ofertelor 6lunide la termenullimită de primire a ofertelor
Termenul de depunere a ofertelor (data și ora) 22.07.2015 h : 10.00
Perioada derulării contractului ianuarie 2016 - decembrie 2019.

3. Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator Nr. 867839/21.05.2015
Obiectul licitaţiei Contract de servicii în domeniul construcțiilor portuare,prin procedură de licitație deschisă.
Criteriul de atribuire: oferta cea mai avantajoasă dpdv al costului, în ceea ce privește criteriile menționate în Caietul de sarcini. Produsele licitate CPV: 45241000 Lucrări de construcții pentru porturi
Numele firmei organizatoare AutoritateaPortuarăElvețiană
Adresa Hochbergerstrasse 160, 4019 Basel, Elveția
Telefon +41 32 326 16 51
Fax +41 32 326 16 94
Adresa paginii web www.simap.ch, nr. identif. licit. 867839/21.05.2015

Persoana de contact/funcţia Paul Grauwiler/ nespecificată
Caietul de sarcini și documentele licitației pot fi obținute gratuit pewww.simap.ch, după înregistrare.Limba Caietului de sarcini : germană
Termenul de valabilitate a ofertelor 6 lunide la termenullimită de primire a ofertelor
Termenul de depunere a ofertelor (data și ora) 17.06.2015, h : 11.00
Data și ora deschiderii licitaţiei 17.06.2015, h : 11.00
Perioada derulării contractului 20.07.2015 - 04.12.2015.


Relaţii suplimentare și sprijin la BPCE BPCE Berna
Kirchenfeldstrasse 78, 3005 Bern
t: +41313523546
f: +41313518228
m:+41799403580
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
persoană de contact: Daniela Andrei