News CCI Brasov

Licitații internaționale

(0 voturi)
Licitații internaționale

Paturi medicale-Austria; Servicii de curățenie a mijloacelor de transport, Servicii farmaceutice, Servicii de inspecție tehnică a structurilor inginerești -Italia; Reparație și întreținere stație de pompaj - Senegal. 

AUSTRIA

Denumirea licitaţiei Paturi medicale
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator 2015/S 114-206426
Obiectul licitaţiei Paturi medicale. Clasificare CPV33192100
Numele firmei organizatoare Landeskrankenanstalten-Betriebsgesellschaft – KABEG
Adresa Kraßniggstraße 15
Punct(e) de contact: Hauptabteilung – Einkauf, Zentrale Beschaffungskoordination
9020 Klagenfurt am Wörthersee AUSTRIA
Telefon 43 46353833201
Fax +43 463538461060
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web www.kabeg.at
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini 14.7.2015 - 10:00
Termenul llimită de depunere a ofertelor
(data si ora) 28.7.2015 - 10:00
Ofertele se redactează în limba germană
Relaţii suplimentare si sprijin la BPCE Viena,
1040 – Wien, Prinz Eugen Straße 60,
Tel.: 00.431.503.89.41
Fax: 00.431.504.14.62
E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


ITALIA
1. Denumirea licitației Licitație deschisă pentru servicii de curățenie a mijloacelor de transport.
Numărul licitației/codul de identificare la organizator 2015 / S 110-200509
Obiectul licitației Contract de achiziții publice de bunuri prin procedura de licitație deschisă. Criteriul de atribuire: Oferta cea mai avantajoasă privind criteriile menționate în caietul de sarcini, în invitația de prezentare a ofertei sau de participare la negociere.
Produsele licitate Cod CPV (Vocabularul comun privind achizițiile publice) : 90917000 – Servicii de curățenie.
Valoarea estimată fără TVA:
16.320.789 €
Numele firmei organizatoare Trenitalia SpA - Departamentul Achiziții
Adresa Piazza della Croce Rossa 1, 00161 Roma, Italia
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web www.trenitalia.it
Persoana de contact/funcția Maurizio Genovese
Garanția bancară de participare la licitație (Tender Bond) Companiile participante vor trebui să plătească o garanție de 2% din valoarea contractului, așa cum este detaliat în documentația licitației
Documentele licitației (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obține, prețul achiziției) Caietul de sarcini și documentele licitației pot fi obținute de la punctul de contact menționat anterior, după înregistrarea companiilor.
Linkul direct pentru înregistrarea firmelor interesate de aceasta licitație : www.acquistionline.trenitalia.it
Termenul de valabilitate a ofertelor Alte informații pot fi obținute de la: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior.
Termenul de depunere a ofertelor (data și ora) Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 07/23/2015 - 13:00 (ora locală). Limba de redactare a ofertei: italiana.
Data și ora deschiderii licitației 24.07.2015 - 10:00

2. Denumirea licitației Licitație deschisă pentru servicii farmaceutice.
Numărul licitației/codul de identificare la organizator 2015/S 110-200115
Obiectul licitației Contract de achiziții publice de bunuri prin procedura de licitație deschisă. Criteriul de atribuire: Oferta cea mai avantajoasă privind criteriile menționate în caietul de sarcini, în invitația de prezentare a ofertei sau de participare la negociere.
Produsele licitate Cod CPV (Vocabularul comun privind achizițiile publice) : 85149000 – Servicii farmaceutice.
Valoarea estimată fără TVA:
16.800.000 €
Numele firmei organizatoare Uniunea Municipalităților din Bassa Sabina
Adresa Via Riosole 33, 02047 Poggio Mirteto, Italia
Telefon +39 0765410068
Fax +39 0765410380
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web www.unionebassasabina.it
Persoana de contact/funcția Andrea Valentini
Garanția bancară de participare la licitație (Tender Bond) Companiile participante vor trebui să plătească o garanție de 10% din valoarea contractului, așa cum este detaliat în documentația licitației
Documentele licitației (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obține, prețul achiziției) Caietul de sarcini și documentele licitației pot fi obținute de la punctul de contact menționat anterior, după înregistrarea companiilor.
Linkul direct pentru înregistrarea firmelor interesate de aceasta licitație : www.unionebassasabina.it
Termenul de valabilitate a ofertelor Alte informații pot fi obținute de la: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior.
Termenul de depunere a ofertelor (data și ora) Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 27/07/2015 - 12:00 (ora locală). Limba de redactare a ofertei: italiana.
Data și ora deschiderii licitației Alte informații pot fi obținute de la: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior

3. Denumirea licitației Licitație deschisă pentru servicii de inspecție tehnică a structurilor inginerești.
Numărul licitației/codul de identificare la organizator 2015/S 110-200498
Obiectul licitației Contract de achiziții publice de bunuri prin procedura de licitație deschisă. Criteriul de atribuire: Oferta cea mai avantajoasă privind criteriile menționate în caietul de sarcini, în invitația de prezentare a ofertei sau de participare la negociere.
Produsele licitate Cod CPV (Vocabularul comun privind achizițiile publice) : 71631400 – Servicii de inspecție tehnică..
Valoarea estimată fără TVA:
10.800.000 €
Numele firmei organizatoare GSE SpA
Adresa Viale Maresciallo Pilsudski 92, 00197 Roma, Italia
Telefon +39 0680114672
Fax +39 0680114645
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web www.gse.it
Persoana de contact/funcția Mauro Rossini
Garanția bancară de participare la licitație (Tender Bond) Conform cerințelor din documentație.
Documentele licitației (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obține, prețul achiziției) Caietul de sarcini și documentele licitației pot fi obținute de la punctul de contact menționat anterior, după înregistrarea companiilor.
Linkul direct pentru înregistrarea firmelor interesate de aceasta licitație www.gse.it
Termenul de valabilitate a ofertelor Alte informații pot fi obținute de la: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior.
Termenul de depunere a ofertelor (data și ora) Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 07/07/2015 - 12:00 (ora locală). Limba de redactare a ofertei: italiana.

Relații suplimentare și sprijin la BPCE – Roma
Adresa: Via Nicolò Tartaglia, 36, 00197 Roma, Italia
Persoana de contact/funcția: Marius Cristea, consilier economic
Tel.: 0039 06 9765 7493
Fax: 0039 06 807 2541
E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


SENEGAL
Denumire licitatie REPARAȚII ȘI ÎNTREȚINERE STAȚIE DE POMPAJ
Numar licitatie/cod identificare la organizator DRPO N° S_DST_19/2015
Obiectul licitatiei Reparatie si intretinere statie de pompaj in orasul PIKINE
Produsele licitate Lucrari de reparatii si intretinere
Numele firmei organizatoare Primǎria oraşului PIKINE
Direcţia Servicii Tehnice
Adresa Hôtel de ville de Pikine, route du Marché Central du Poisson
Telefon +226 – 338.79.16.70
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Persoana de contact /Departament Primar: ABDOULAYE THIMBO
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) 750.000 FCFA
(curs de schimb: 1 euro = 655,95 FCFA)
Documentele licitatiei (caietul de sarcini: adresa de unde poate fi obtinut, pret caiet sarcini)
Caietul de sarcini costa 25.000 FCFA și se poate obtine ȋn urma
unei cereri scrise adresata organizatorului, coordonatele indicate mai sus
Termenul de valabilitate a ofertelor 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora) Depunerea ofertelor se face la Sediul Primǎriei PIKINE, adresa mentionatǎ, pâna cel târziu luni 29 iunie, ora localǎ 15,00
Data si ora deschiderii licitatiei Plicurile vor fi deschise in prezenta reprezentantilor ofertantilor, la data de luni 29 iunie, ora locala 15,00
Relatii suplimentare
Camera de Comert Bilaterala SENEGAL – ROMANIA
Mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. / Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Telefon: ( + 40) 0721.730.011 / (+221) 774.625.976 / (+221) 771.357.442