News CCI Brasov

Licitații internaționale

(0 voturi)
Licitații internaționale

Franța -contractarea lucrarilor de intretinere a instalatiilor electrice ale cladirilor; Portugalia -Autovehicule de mare capacitate; Elveția -Achiziție servicii de tehnologia informației. 

SENEGAL

1. Denumire licitație Lucrări de construcție a unui planetariu in orașul Kaolack
Număr licitatie/cod identificare la organizator AO N° T_DMCEES_245
Obiectul licitatiei Lucrări de construcții speciale pentru realizarea unui planetariu in orașul Kaolack
Produsele licitate Lucrari si echipamente conform Avizului anexat si Caietului de sarcini
Numele firmei organizatoare Ministère de l’Enseignement Supérieur et de la Recherche
DIRECTION DE LA MAINTENANCE, DES CONSTRUCTIONS ET
DES EQUIPEMENTS DE L’ENSEIGNEMENT SUPERIEUR - DMCEE
Adresa Immeuble Adja Fatou Nourou DIOP, sis aux Allées Papa Gueye FALL
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Persoana de contact/Departament M. AMOUDI – Responsabil proiect
Garanția bancara de participare la licitație (Tender Bond) - 10.000.000 FCFA- Curs valutar la zi: 1 EURO = 655,95 FCFA 

Documentele licitației (caietul de sarcini: adresa de unde poate fi obținut, preț caiet sarcini) Caietul de sarcini costa 50.000 FCFA și se poate obține prin curier electronic, urmare unei cereri scrise adresata Secrétariat du DMCEE
Termenul de valabilitate a ofertelor 90 de zile de la data limita a depunerii ofertei
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora) Depunerea ofertelor se face la Sediul DMCEE, până cel târziu Vineri 9 octombrie 2015, ora locala 10,00
Data si ora deschiderii licitației Plicurile vor fi deschise in prezenta reprezentanților ofertanților, în data de Vineri 9 octombrie 2015, ora locala 10,00
Relații suplimentare Camera de Comert Bilaterala SENEGAL – ROMANIA
Mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. / Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Telefon: ( + 40) 0721.730.011 / (+221) 774.625.976 / (+221) 771.357.442


2. Denumire licitație Achiziție furnitura pentru echiparea unei cantine studențești
Număr licitație/cod identificare la organizator F_DMCEES_502
Obiectul licitației Achiziție furnitura pentru echiparea cantinei studențești in centrul universitar Alioune Diop de Bambey
Produsele licitate Echipamente pentru bucatarie si restaurant – detalii in Caietul de sarcini
Numele firmei organizatoare Ministère de l’Enseignement supérieur et de la Recherche et de l’Enseignement supérieur Direction de la Maintenance, des Constructions et des Equipements – DMCE
Adresa Immeuble Adja Fatou Nourou DIOP, sis aux Allées Papa Gueye FALL
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Persoana de contact/Departament M. AMOUDI – Responsabil proiect
Garanția bancara de participare la licitație (Tender Bond) - 3.000.000 FCFA

- Curs valutar la zi: 1 EURO = 655,95 FCFA
Documentele licitației (caietul de sarcini: adresa de unde poate fi obținut, preț caiet sarcini) Caietul de sarcini costa 50.000 FCFA și se poate obține prin curier electronic, urmare unei cereri scrise adresata Secrétariat du DMCE
Termenul de valabilitate a ofertelor 90 de zile de la data limita a depunerii ofertei
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora) Depunerea ofertelor se face la Sediul DMCE, până cel târziu Vineri 9 octombrie 2015, ora locala 11,00
Data si ora deschiderii licitației Plicurile vor fi deschise in prezenta reprezentanților ofertanților, în data de Vineri 9 octombrie 2015, ora locala 11,00
Relații suplimentare Camera de Comert Bilaterala SENEGAL – ROMANIA
Mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. / Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Telefon: ( + 40) 0721.730.011 / (+221) 774.625.976 / (+221) 771.357.442


 

PORTUGALIA
1. Denumirea licitatiei Portugalia: Autovehicule de mare capacitate
Numarul licitatiei/codul de identificare la organizator 2015/S 173-314548
Obiectul licitatiei Lotul 1 - Furnizarea a două autobuze de transport public cu capacitatea de 33 de locuri (transport copii);
Valoare estimată a contractului: 192.130 EUR fara TVA;
Lotul 2 - Furnizarea unui autovehicul greu (19 tone) prevăzut cu remorcă basculante;
Valoare estimată a contractului: 81.300 EUR fara TVA;
Lotul 3 - Furnizarea unui autovehicul dotat cu echipamente pentru curățarea foselor și desfundarea canalizărilor;
Valoare estimată a contractului: 284.552 EUR fara TVA.
Produsele licitate Autovehicule de mare capacitate
Clasificare CPV 34140000
Valoare estimată contract 557.982 EUR fără TVA
Autoritatea contractantă Primăria municipiului Albufeira
Adresa Rua do Município, 8200-863 Albufeira, PORTUGALIA
Email E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Persoană de contact/funcția În atenția domnului Carlos Eduardo da Silva e Sousa, primarul localității Albufeira, făcându-se referire la concursul public nr. DISU-DAVEGF/2015/401
Telefon: +351 289599500
Fax: +351 289589588
E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Web: https://www.compraspublicas.com
Garantia bancara de participare la licitatie 5% din valoarea contractului
Documentele licitatiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obtine, pretul achizitiei)
Pot fi obtinute de la punctul de contact mentionat anterior
Termenul de valabilitate a ofertelor 66 de zile de la termenul limită de primire a ofertelor
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora) Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare:19.10.2015 - 23:59
Data și ora deschiderii ofertelor 20.10.2015 - 9:00
Conditii tehnice specifice Conform caietului de sarcini
Conditii contractuale specifice Ofertele se redacteaza in limba portugheză
Garantia de buna executie Conform caietului de sarcini
Experienta necesara Conform caietului de sarcini
Criterii de adjudecare a ofertei câștigătoare 90% - prețul
10% - termenul de livrare
Relatii suplimentare si sprijin la BPCE
BPCE Lisabona
Adela CONDURACHE-FEDORCA - secretar economic
Tel. +00351 213 960 765
Fax. +00351 213 960 984
Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


 

FRANTA
1. Denumirea licitatiei Licitatie pentru contractarea lucrarilor de intretinere a instalatiilor electrice ale cladirilor si sediilor apartinand Var Habitat, Var/Franta
Numarul licitatiei/codul de identificare la organizator N° : AO-1538-0197
Obiectul licitatiei Licitatie pentru contractarea lucrarilor de intretinere a instalatiilor electrice ale cladirilor si sediilor apartinand Var Habitat, Var/Franta
Produsele licitateLicitatie pentru contractarea lucrarilor de intretinere a instalatiilor electrice ale cladirilor si sediilor apartinand Var Habitat, Var/Franta
Numele firmei organizatoare OPH Var Habitat
Adresa OPH - Var Habitat, bp29, à l'attention de le directeur général - c/o service marchés, F-83040 Toulon. Tél. (+33) 4 94 61 55 00. E-mail : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Fax (+33) 4 94 61 55 28. Code d'identification national : 47990473200019.
Adresse(s) internet :
Adresse générale du pouvoir adjudicateur : http://www.marches-publics.info.
Adresse du profil d'acheteur (URL) : http://www.marches-publics.info.
Telefon (+33) 4 94 61 55 00
Fax (+33) 4 94 61 55 28
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web http://www.marches-publics.info.
Persoana de contact/functia OPH - Var Habitat, bp29, le directeur général - c/o service marchés, F-83040 Toulon. Tél. (+33) 4 94 61 55 00. E-mail : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Fax (+33) 4 94 61 55 28.

Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) Conform caietului de sarcini
Documentele licitatiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obtine, pretul achizitiei) http://www.marches-publics.info
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora) 20.10.2015, ora 12.00
Data si ora deschiderii licitatiei 20.10.2015, ora 12.00
Relatii suplimentare si sprijin la BPCE Marsilia, Consilier economic-Gigel Bratiloveanu
Tel: +33 491 42-49-12
Fax: +33 956 42-49-12
Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

2. Denumirea licitatiei Licitatie pentru contractarea lucrarilor de constructie de bazine de colectare a apelor pluviale, Vitrolles/Franta
Numarul licitatiei/codul de identificare la organizator N°: AO-1538-0083
Obiectul licitatiei Licitatie pentru contractarea lucrarilor de constructie de bazine de colectare a apelor pluviale, Vitrolles/Franta
Produsele licitate Licitatie pentru contractarea lucrarilor de constructie de bazine de colectare a apelor pluviale, Vitrolles/Franta
Numele firmei organizatoare Ville de Vitrolles
Adresa Ville de Vitrolles, B.P. 30102, à l'attention de M. le maire, F-13127 Vitrolles. Tél. (+33) 4 42 77 90 00. E-mail : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Fax (+33) 4 42 77 93 61.
Adresse générale du pouvoir adjudicateur : http://vitrolles13.fr.
Adresse du profil d'acheteur (URL) : http://achatpublic.com.
Telefon (+33) 4 42 77 90 00
Fax (+33) 4 42 77 93 61
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web http://vitrolles13.fr
Persoana de contact/functia Ville de Vitrolles, B.P. 30102, à l'attention de M. le maire, F-13127 Vitrolles. Tél. (+33) 4 42 77 90 00. E-mail : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Fax (+33) 4 42 77 93 61.
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) Conform caietului de sarcini
Documentele licitatiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obtine, pretul achizitiei) http://achatpublic.com
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora) 19.10.2015, ora 16:00
Data si ora deschiderii licitatiei 19.10.2015, ora 16:00

3. Denumirea licitatiei Licitatie pentru executia lucrarilor de gestiune a patrimoniului de interventii de urgenta al regiunii, Provence Alpes Côte d'Azur/Franta
Numarul licitatiei/codul de identificare la organizator N° : AO-1538-0081
Obiectul licitatiei Licitatie pentru executia lucrarilor de gestiune a patrimoniului de interventii de urgenta al regiunii, Provence Alpes Cote d'Azur/Franta
Produsele licitate Licitatie pentru executia lucrarilor de gestiune a patrimoniului de interventii de urgenta al regiunii, Provence Alpes Côte d'Azur/Franta
Numele firmei organizatoare Région Provence Alpes Côte d'Azur
Adresa Conseil Rég Provence-Alpes-Côte d'Azur, agissant au nom et pour le compte de la Région PACA, 29 Boulevard Charles Nedelec, CS 90250, à l'attention de MARIA Jean-Charles, directeur général Délégué, F-13331 Marseille. Code d'identification national : 34020657200067.
Adresse du profil d'acheteur (URL) : http://achat.regionpaca.fr.
Telefon (+33) 4 91 14 36 00.
Fax (+33) 4 91 14 36 00.
E-mail (+33) 4 91 14 36 00.
Adresa paginii web http://achat.regionpaca.fr.
Persoana de contact/functia AREA Provence-Alpes-Côte d'Azur : Virginie SALADINI, 29 boulevard Charles Nédélec CS 90250 Cedex 03, F-13331 Marseille. Tél. (+33) 4 91 14 36 00.
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) Conform caietului de sarcini
Documentele licitatiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obtine, pretul achizitiei) http://achat.regionpaca.fr.
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora) 19.10.2015, ora 17.00
Data si ora deschiderii licitatiei 19.10.2015, ora 17.00
Relatii suplimentare si sprijin la BPCE BPCE Marsilia, Consilier economic-Bratiloveanu
Tel: +33 491 42-49-12
Fax: +33 956 42-49-12
Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

4. Denumirea licitatiei Licitatie pentru furnizare de lenjerii de pat, prosoape, camasi pacient, etc, pentru Centre Hospitalier Montperrin, Aix en Provence/Franta
Numarul licitatiei/codul de identificare la organizator N°: AO-1538-0074
Obiectul licitatiei Licitatie pentru furnizare de lenjerii de pat, prosoape, camasi pacient, etc, pentru Centre Hospitalier Montperrin, Aix en Provence/Franta
Produsele licitate Licitatie pentru furnizare de lenjerii de pat, prosoape, camasi pacient, etc, pentru Centre Hospitalier Montperrin, Aix en Provence/Franta
Numele firmei organizatoare Centre Hospitalier Montperrin
Adresa Groupements de commandes, 109, avenue du Petit Barthélémy Cedex 1 Bâtiment administratif - 2ème étage, à l'attention de Groupement des Commandes Hôtelières, F-13617 Aix-en-Provence. Tél. (+33) 4 42 16 17 54. E-mail : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Fax (+33) 4 42 16 17 50.
Adresse du profil d'acheteur (URL) : http://www.klekoon.com.
Telefon (+33) 4 42 16 17 54
Fax (+33) 4 42 16 17 50
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web http://www.klekoon.com
Persoana de contact/functia Groupements de commandes, 109, avenue du Petit Barthélémy Cedex 1 Bâtiment administratif - 2ème étage, à l'attention de Groupement des Commandes Hôtelières, F-13617 Aix-en-Provence. Tél. (+33) 4 42 16 17 54. E-mail : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Fax (+33) 4 42 16 17 50.
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) Conform caietului de sarcini
Documentele licitatiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obtine, pretul achizitiei) http://www.klekoon.com
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora) 05.10.2015, ora 12.00
Data si ora deschiderii licitatiei 05.10.2015, ora 12.00
Relatii suplimentare si sprijin la BPCE BPCE Marsilia, Consilier economic-Bratiloveanu
Tel: +33 491 42-49-12
Fax: +33 956 42-49-12
Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

5. Denumirea licitatiei Licitatie pentru achizitia si instalara unui sistem urban de video-protectie, pentru Ville de Beausoleil/Franta
Numarul licitatiei/codul de identificare la organizator N°: AO-1537-3638
Obiectul licitatieiLicitatie pentru achizitia si instalara unui sistem urban de video-protectie pentru Ville de Beausoleil/Franta
Produsele licitate Licitatie pentru achizitia si instalara unui sistem urban de video-protectie pentru Ville de Beausoleil/Franta
Numele firmei organizatoare Ville de Beausoleil
Adresa Ville de Beausoleil, à l'attention de M. SPINELLI Gérard, 27 boulevard de la république, F - 06240 Beausoleil, Tél : +33 497114600, Email : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , Fax : +33 497114608
Adresse générale du pouvoir d'adjudicateur : http://www.villedebeausoleil.fr
Adresse du profil d'acheteur (URL) : http://www.marches-securises.fr
Telefon +33 497114600
Fax +33 497114608
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web http://www.marches-securises.fr
Persoana de contact/functia Ville de Beausoleil, à l'attention de M. SPINELLI Gérard, 27 boulevard de la république, F - 06240 Beausoleil, Tél : +33 497114600, Email : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , Fax : +33 497114608
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) Conform caietului de sarcini
Documentele licitatiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obtine, pretul achizitiei) http://www.marches-securises.fr
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora) 19.10.2015, ora 12.00
Data si ora deschiderii licitatiei19.10.2015, ora 12.00
Relatii suplimentare si sprijin la BPCE BPCE Marsilia, Consilier economic-Bratiloveanu
Tel: +33 491 42-49-12
Fax: +33 956 42-49-12
Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


 

ELVEȚIA

1. Denumirea licitaţiei Achiziție instrumente imagistică pentru spectrometria de masă
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator Nr. 881397/04.09.2015
Obiectul licitaţiei Contract de achiziție instrumente imagistică pentru spectrometria de masă MALDI-MS, prin procedură de licitație deschisă.
Criteriul de atribuire: oferta cea mai avantajoasă dpdv economic, în ceea ce privește criteriile menționate în Caietul de sarcini.
Produsele licitate CPV:38433100-Spectrometru de masă
Numele firmei organizatoare Universitatea din Lausanne
Adresa Unicentre, 1015 Lausanne, Elveția
Telefon +41 21 692 2033
Fax +41 21 692 2015
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web www.simap.ch
Persoana de contact/funcţia Renzo Restori
Documentele licitaţiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde
se poate obţine, preţul achiziţiei) Caietul de sarcini și documentele licitației pot fi obținute gratuit, în urma înregistrării pe www.simap.ch.Limba Caietului de sarcini: franceză
Termenul de depunere a ofertelor(data și ora) 20.10.2015
Relaţii suplimentare și sprijin la BPCE BPCE Berna
Kirchenfeldstrasse 78, 3005 Bern
t: +41313523546
f: +41313518228
m:+41799403580
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
persoana de contact: Daniela Andrei

2. Denumirea licitaţiei Achiziție servicii de tehnologia informației
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator Nr. 881851/04.09.2015
Obiectul licitaţiei Contract de reconstrucție prin proiectare, dezvoltare și implementare a portalului StarBbiz, dedicat antreprenoriatului, prin procedură de licitație deschisă.
Criteriul de atribuire: oferta cea mai avantajoasă dpdv economic, în ceea ce privește criteriile menționate în Caietul de sarcini.
Produsele licitate CPV: 72000000-Servicii de tehnologia informației, consultanță, dezvoltare de software, internet și asistență
Numele firmei organizatoare Secretariatul de Stat pentru Economie – Oficiul Federal pentru Construcții și Logistică
Adresa Fellerstrasse 21, 3003 Berna, Elveția
Fax+41 58 463 26 98
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web www.simap.ch
Documentele licitaţiei(caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obţine, preţul achiziţiei) Caietul de sarcini și documentele licitației pot fi obținute gratuit, în urma înregistrării pe www.simap.ch.Limba Caietului de sarcini: germană
Termenul de valabilitate a ofertelor 180 de zile de la termenul limită de depunere a ofertelor
Termenul de depunere a ofertelor (data și ora) 19.10.2015, h: 23:59
Relaţii suplimentare și sprijin la BPCE BPCE Berna
Kirchenfeldstrasse 78, 3005 Bern
t: +41313523546
f: +41313518228
m:+41799403580
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
persoana de contact: Daniela Andrei

 3. Denumirea licitaţiei Achiziție spectrometre de masă

Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator Nr. 880499/04.09.2015
Obiectul licitaţiei Contract de achiziție, instalare și punere în funcțiune a 2 sisteme LC-MS / MS pentru secția de biomedicină, prin procedură de licitație deschisă.
Criteriul de atribuire: oferta cea mai avantajoasă dpdv economic, în ceea ce privește criteriile menționate în Caietul de sarcini.
Produsele licitate CPV:38433100-Spectrometru de masă
Numele firmei organizatoare Spitalul Universitar Vaudois – Direcția achiziții și inginerie biomedicală
Adresa Chemin des Falaises, 1, 1005 Lausanne, Elveția
Telefon +41 21 314 11 11
Fax nespecificat
Adresa paginii web www.simap.ch
Garanţia bancară de participare la licitaţie (Tender Bond)Conform caietului de sarcini
Documentele licitaţiei(caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obţine, preţul achiziţiei) Caietul de sarcini și documentele licitației pot fi obținute gratuit, în urma înregistrării pe www.simap.ch.Limba Caietului de sarcini: franceză
Termenul de valabilitate a ofertelor 6 luni de la termenul limită de depunere a ofertelor
Termenul de depunere a ofertelor(data și ora) 14.10.2015, h: 10:00
Relaţii suplimentare și sprijin la BPCE BPCE Berna
Kirchenfeldstrasse 78, 3005 Bern
t: +41313523546
f: +41313518228
m:+41799403580
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
persoana de contact: Daniela Andrei