News CCI Brasov

Licitații internaționale

(0 voturi)
Licitații internaționale

Italia  - atribuirea de servicii de furnizare de vehicule pentru transportul și livrarea produselor poștale; Franța - contractarea lucrarilor de constructie a 30 de locuinte colective;  Spania - Echipamente de protecţie. 

ITALIA
1. Denumirea licitației Licitație deschisă pentru atribuirea de servicii de furnizare de vehicule pentru transportul și livrarea produselor poștale
Numărul licitației/codul de identificare la organizator 2015/S 182-330954
Obiectul licitației Contract de achiziții publice de bunuri prin procedura de licitație deschisă. Criteriul de atribuire: Oferta cea mai avantajoasă privind criteriile menționate în caietul de sarcini, în invitația de prezentare a ofertei sau de participare la negociere
Produsele licitate Cod CPV (Vocabularul comun privind achizițiile publice) :
34100000, 34113000, 34130000 - Servicii de furnizare de vehicule
Valoarea estimată fără TVA: 446.250.000 €
Numele firmei organizatoare Poste Italiane SpA
Adresa Viale Asia 90, 00144 Roma, Italia
Telefon 00 39 022 660 02 636
Fax 00 39 022 660 02 228
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web www.poste.it
Persoana de contact/funcția Persoana de contact: Giuseppe Castello
Garanția bancară de participare la licitație (Tender Bond) Alte informații pot fi obținute de la: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior
Documentele licitației (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obține, prețul achiziției) Caietul de sarcini și documentele licitației pot fi obținute de la punctul de contact menționat anterior, după înregistrarea companiilor.
Linkul direct pentru înregistrarea firmelor interesate de această licitație: http://www.poste.it/azienda/bandi_index.shtml-www.posteprocurement.it
http://www.posteprocurement.it
Termenul de valabilitate a ofertelor Alte informații pot fi obținute de la: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior
Termenul de depunere a ofertelor (data și ora) Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 29.10.2015, ora:12:00 (ora locală). Limba de redactare a ofertei: italiană
Data și ora deschiderii licitației Data: 29.10.2015 – Ora:15:00
Viale Asia 90, Roma.
Relații suplimentare și sprijin la BPCE BPCE – Roma
Adresa: Via Nicolò Tartaglia, 36, 00197 Roma, Italia
Persoana de contact/funcția: Marius Cristea, consilier economic
Tel.: 0039 06 9765 7493
Fax: 0039 06 807 2541
E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

2. Denumirea licitației Licitație deschisă pentru atribuirea serviciilor de achiziționare a autobuzelor electrice pentru transportul public local și a stațiilor de alimentare rapidă și de întreținere
Numărul licitației/codul de identificare la organizator 2015/S 182-330950
Obiectul licitației Contract de achiziții publice de bunuri prin procedura de licitație deschisă. Criteriul de atribuire: Oferta cea mai avantajoasă privind criteriile menționate în caietul de sarcini, în invitația de prezentare a ofertei sau de participare la negociere
Produsele licitate Cod CPV (Vocabularul comun privind achizițiile publice) :
34144910 - Servicii de achiziții de vehicule electrice
Valoarea estimată fără TVA: 14.600.000 €
Numele firmei organizatoare Grupul Torinese Trasporti SpA
Adresa Corso F. Turati 19/6, 10128 Torino, Italia
Telefon 00 39 011 304 4312
Fax 00 39 011 304 4311
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web www.gtt.to.it
Persoana de contact/funcția Persoana de contact: Laura Malabaila
Secretariatul General
Tel.: 0039 011 57 641
E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Fax: 0039 011 576 4330
Adresa paginii web: www.gtt.to.it
Corso F. Turati 19/6, 10128 Torino
Garanția bancară de participare la licitație (Tender Bond) Alte informații pot fi obținute de la: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior
Documentele licitației (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obține, prețul achiziției) Caietul de sarcini și documentele licitației pot fi obținute de la punctul de contact menționat anterior, după înregistrarea companiilor.
Linkul direct pentru înregistrarea firmelor interesate de această licitație:
www.gtt.to.it
Termenul de valabilitate a ofertelor Alte informații pot fi obținute de la: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior
Termenul de depunere a ofertelor (data și ora) Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 30.10.2015, ora : 12:00 (ora locală). Limba de redactare a ofertei: italiană
Data și ora deschiderii licitației Alte informații pot fi obținute de la: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior
Relații suplimentare și sprijin la BPCE BPCE – Roma
Adresa: Via Nicolò Tartaglia, 36, 00197 Roma, Italia
Persoana de contact/funcția: Marius Cristea, consilier economic
Tel.: 0039 06 9765 7493
Fax: 0039 06 807 2541
E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

3. Denumirea licitației Licitație deschisă pentru atribuirea serviciilor de furnizare a medicamentelor și a produselor parafarmaceutice
Numărul licitației/codul de identificare la organizator 2015/S 182-329163
Obiectul licitației Contract de achiziții publice de bunuri prin procedura de licitație deschisă. Criteriul de atribuire: Oferta cea mai avantajoasă privind criteriile menționate în caietul de sarcini, în invitația de prezentare a ofertei sau de participare la negociere
Produsele licitate Cod CPV (Vocabularul comun privind achizițiile publice) :
33600000 - Servicii de furnizare de medicamente și a produselor parafarmaceutice
Valoarea estimată fără TVA: 6.000.000 €
Numele firmei organizatoare AGESP SpA
Adresa Via Marco Polo 12, 21052 Busto Arsizio, Italia
Telefon 0039 033 139 871
Fax 0039 033 162 1343
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web www.agesp.it
Persoana de contact/funcția Alte informații pot fi obținute de la: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior
Garanția bancară de participare la licitație (Tender Bond) Companiile participante vor trebui să plătească o garanție de 2% din valoarea contractului, așa cum este detaliat în documentația licitației.
Documentele licitației (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obține, prețul achiziției) Caietul de sarcini și documentele licitației pot fi obținute de la punctul de contact menționat anterior, după înregistrarea companiilor.
Linkul direct pentru înregistrarea firmelor interesate de această licitație:
www.agesp.it
Termenul de valabilitate a ofertelor Alte informații pot fi obținute de la: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior
Termenul de depunere a ofertelor (data și ora) Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 09.11.2015, ora:12:00 (ora locală). Limba de redactare a ofertei: italiană
Data și ora deschiderii licitației Data: 11.11.2015 – Ora: 15:30
Sediul societății AGESP SpA
Via Marco Polo 12, Busto Arsizio (VA).
Condiții tehnice specifice (certificări, standarde, etc.) Conform cerințelor din documentație
Condiții contractuale specifice (legislație locală, etc.) Conform cerințelor din documentație
Experiența necesară Conform cerințelor din documentație
Condiții de plata Conform cerințelor din documentație
Relații suplimentare și sprijin la BPCE BPCE – Roma
Adresa: Via Nicolò Tartaglia, 36, 00197 Roma, Italia
Persoana de contact/funcția: Marius Cristea, consilier economic
Tel.: 0039 06 9765 7493
Fax: 0039 06 807 2541
E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


SPANIA
1. Denumirea licitatiei Spania-Castellón: Echipamente de protecţie
Numarul licitatie/codul de identificare la organizator 2015/S 179-324821
Obiectul licitatiei Furnizarea de echipamente de protecţie pentru echipa de intervenție a Corpului de pompieri din provincia Castellón.
Produsele licitate Echipamente protectie: jachete și pantaloni de protectie importiva focului; 272 echipamente.
Clasificare CPV (Vocabularul comun privind achiziţiile publice) : 18143000
Valoare contract 362.032,00 euro, TVA inclus
Valoare estimata fara TVA: 299.200,00 EUR.
Numele firmei organizatoare Consorcio Provincial de Bomberos de Castellón
Adresa Gran Via Tarrega — Monteblanco, 282
12006 Castellón (SPANIA)
Telefon +34 964359606
Fax +34 964359843
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web http://www.contratacion.gva.es
Persoana de contact/functia Jose Miguel Nebot Monzonis / Responsabil unitate achizitii
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) -
Documentele licitatiei
(caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obtine, pretul achizitiei) Caietul de sarcini și documente suplimentare (inclusiv documentele pentru dialog competitiv și sistemul de achiziție dinamic) pot fi obținute in mod gratuit
la punctul de contact menționat anterior.
Acces electronic la informații: http://www.contratacion.gva.es .
Numărul de referință atribuit dosarului de autoritatea contractantă: 09/2015.
Termen limită pentru primirea cererilor de documente sau de acces la documente 21 octombrie 2015, in atentia: Jefe de Patrimonio
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora) 21 octombrie 2015, ora 14:00
Durata contractului sau termenul de finalizare 24 luni de la data atribuirii contractului
Conditii contractuale specifice (legislatie locala, etc.) Documentaţia se va prezenta in limba spaniola .
Experienta necesara Solvabilitatea economica si financiara vor trebui sa corespunda cerintelor de participare, conform documentaţiei licitatiei.
Relatii suplimentare si sprijin la BPCE BPCE Barcelona
Adresa: C/ Numancia, 185, 08034 Barcelona
Persoana de contact: Bogdan Badescu, secretar economic
Tel:+34 935343494
Fax:+34 935343492
E-mail : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


FRANTA
1. Denumirea licitatiei Licitatie pentru contractarea lucrarilor de constructie a 30 de locuinte colective pentru Habitat Marseille Provence/Franta.
Numarul licitatiei/codul de identificare la organizator N°: AO-1539-5044
Obiectul licitatiei Licitatie pentru contractarea lucrarilor de constructie a 30 de locuinte colective pentru Habitat Marseille Provence/Franta.
Produsele licitate Licitatie pentru contractarea lucrarilor de constructie a 30 de locuinte colective pentru Habitat Marseille Provence/Franta.
Numele firmei organizatoare Habitat Marseille Provence
Adresa Habitat Marseille Provence, à l'attention de Mlle Henri Joanna, 25 avenue Frais Vallon, F - 13388 Marseille Cedex 13.
Tél : +33 491108103
Email : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Telefon +33 491108103
Fax +33 491108103
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web https://www.marches-securises.fr
Persoana de contact/functia Habitat Marseille Provence, à l'attention de Mlle Henri Joanna, 25 avenue Frais Vallon, F - 13388 Marseille Cedex 13.
Tél : +33 491108103
Email : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) Conform caietului de sarcini
Documentele licitatiei
(caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obtine, pretul achizitiei) https://www.marches-securises.fr
Termenul de valabilitate a ofertelor Conform caietului de sarcini
Termenul de depunere a ofertelor
(data si ora) 30.10.2015, ora 12.00
Data si ora deschiderii licitatiei 30.10.2015, ora 12.00
Relatii suplimentare si sprijin la BPCE BPCE Marsilia, Consilier economic-Gigel Bratiloveanu
Tel: +33 491 42-49-12
Fax: +33 956 42-49-12
Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

2. Denumirea licitatiei Licitatie pentru achizitia de piese de schimb, accesorii si a lucrarilor de intretinere a parcului de masini de curatenie, al orasului Toulon/Franta
Numarul licitatiei/codul de identificare la organizator N°: AO-1538-5793
Obiectul licitatiei Licitatie pentru achizitia de piese de schimb, accesorii si a lucrarilor de intretinere a parcului de masini de curatenie, al orasului Toulon/Franta
Produsele licitate Licitatie pentru achizitia de piese de schimb, accesorii si a lucrarilor de intretinere a parcului de masini de curatenie, al orasului Toulon/Franta
Numele firmei organizatoare Ville de Toulon
Adresa Ville de Toulon, hôtel de Ville avenue de la République C.S. 71407, Contact : direction de la Commande Publique, à l'attention de M. le sénateur-Maire de Toulon - ancien Ministre, F-83056 Toulon. Tél. (+33) 4 94 36 84 99. E-mail : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Fax (+33) 4 94 36 31 22.
Adresse du profil d'acheteur (URL) : http://:www.achatpublic.com.
Telefon (+33) 4 94 36 84 99
Fax (+33) 4 94 36 31 22
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web http://:www.achatpublic.com
Persoana de contact/functia Ville de Toulon, hôtel de Ville avenue de la République C.S. 71407, Contact : direction de la Commande Publique, à l'attention de M. le sénateur-Maire de Toulon - ancien Ministre, F-83056 Toulon. Tél. (+33) 4 94 36 84 99. E-mail : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Fax (+33) 4 94 36 31 22.
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) Conform caietului de sarcini
Documentele licitatiei
(caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obtine, pretul achizitiei) http://:www.achatpublic.com
Termenul de valabilitate a ofertelor Conform caietului de sarcini
Termenul de depunere a ofertelor(data si ora) 06.11.2015, ora 12:00
Data si ora deschiderii licitatiei 06.11.2015, ora 12:00
Relatii suplimentare si sprijin la BPCE BPCE Marsilia, Consilier economic- Bratiloveanu
Tel: +33 491 42-49-12
Fax: +33 956 42-49-12
Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

3. Denumirea licitatiei Licitatie pentru achizitia lucrarilor si a programelor IT necesare intretinerii platformelor decizionale din Département des Bouches du Rhône/Franta
Numarul licitatiei/codul de identificare la organizator N°: AO-1539-4834
Obiectul licitatiei Licitatie pentru achizitia lucrarilor si a programelor IT necesare intretinerii platformelor decizionale din Département des Bouches du Rhône/Franta
Produsele licitate Licitatie pentru achizitia lucrarilor si a programelor IT necesare intretinerii platformelor decizionale din Département des Bouches du Rhône/Franta
Numele firmei organizatoare Conseil Départemental des Bouches-du-Rhône
Adresa Département des Bouches du Rhône, 52 avenue de Saint Just, à l'attention de Mme La Présidente, F-13256 Marseille Cedex 20. Tél. (+33) 04 13 31 31 04. E-mail : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Fax (+33) 04 13 31 36 97.
Adresse(s) internet :
Adresse du profil d'acheteur (URL) : https://marches.cg13.fr.
Soumission des offres et des demandes de participation par voie électronique : https://marches.cg13.fr.
Telefon (+33) 04 13 31 31 04
Fax (+33) 04 13 31 36 97
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web https://marches.cg13.fr
Persoana de contact/functia Département des Bouches du Rhône, 52 avenue de Saint Just, à l'attention de Mme La Présidente, F-13256 Marseille Cedex 20. Tél. (+33) 04 13 31 31 04. E-mail : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Fax (+33) 04 13 31 36 97.
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) Conform caietului de sarcini
Documentele licitatiei
(caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obtine, pretul achizitiei) https://marches.cg13.fr
Termenul de valabilitate a ofertelor Conform caietului de sarcini
Termenul de depunere a ofertelor
(data si ora) 02.11.2015, ora 17.00
Data si ora deschiderii licitatiei 02.11.2015, ora 17.00
Conditii tehnice specifice
(certificari, standarde, etc.) Conform caietului de sarcini
Conditii contractuale specifice
(legislatie locala, etc.) Conform caietului de sarcini
Garantia de buna executie (Performance Bond) Conform caietului de sarcini
Experienta necesara Conform caietului de sarcini
Conditii de plata Conform caietului de sarcini
Transport Conform caietului de sarcini
Relatii suplimentare si sprijin la BPCE BPCE Marsilia, Consilier economic-Bratiloveanu
Tel: +33 491 42-49-12
Fax: +33 956 42-49-12
Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

4. Denumirea licitatiei Licitatie pentru contractarea serviciilor de supraveghere si paza, in porturile petroliere Fos si Lavéra/Franta
Numarul licitatiei/codul de identificare la organizator N°: AO-1539-4831
Obiectul licitatiei Licitatie pentru contractarea serviciilor de supraveghere si paza, in porturile petroliere Fos si Lavéra/Franta
Produsele licitate Licitatie pentru contractarea serviciilor de supraveghere si paza, in porturile petroliere Fos si Lavéra/Franta
Numele firmei organizatoare Fluxel SAS
Adresa FLUXEL SAS, route Gay Lussac B.P. 43, à l'attention de M. le président de Fluxel SAS, F-13117 Lavéra. Tél. (+33) 4 42 40 63 19. Fax (+33) 4 42 40 63 20.
Adresse(s) internet :
Adresse du profil d'acheteur (URL) : http://fluxel.marcoweb.fr.
Accès électronique à l'information (URL) : http://fluxel.marcoweb.fr.
Soumission des offres et des demandes de participation par voie électronique : http://fluxel.marcoweb.fr.
Telefon (+33) 4 42 40 63 19
Fax (+33) 4 42 40 63 20
E-mail (+33) 4 42 40 63 20
Adresa paginii web http://fluxel.marcoweb.fr
Persoana de contact/functia FLUXEL SAS, route Gay Lussac B.P. 43, à l'attention de M. le président de Fluxel SAS, F-13117 Lavéra. Tél. (+33) 4 42 40 63 19. Fax (+33) 4 42 40 63 20.
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) Conform caietului de sarcini
Documentele licitatiei
(caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obtine, pretul achizitiei) http://fluxel.marcoweb.fr
Termenul de valabilitate a ofertelor Conform caietului de sarcini
Termenul de depunere a ofertelor
(data si ora) 05.10.2015, ora 16.00
Data si ora deschiderii licitatiei 05.10.2015, ora 16.00
Conditii tehnice specifice
(certificari, standarde, etc.) Conform caietului de sarcini
Conditii contractuale specifice
(legislatie locala, etc.) Conform caietului de sarcini
Garantia de buna executie (Performance Bond) Conform caietului de sarcini
Experienta necesara Conform caietului de sarcini
Conditii de plata Conform caietului de sarcini
Transport Conform caietului de sarcini
Relatii suplimentare si sprijin la BPCE BPCE Marsilia, Consilier economic-Bratiloveanu
Tel: +33 491 42-49-12
Fax: +33 956 42-49-12
Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

5. Denumirea licitatiei Licitatie pentru achizitionarea lucrarilor de intretinere si verificare a instalatiilor de stins incendii, a elementelor lor componente (stingatoare, robineti, coloane de apa, etc) apartinand Groupement d'Achats de la Côte d'Azur/Franta
Numarul licitatiei/codul de identificare la organizator N°: : AO-1539-4815
Obiectul licitatiei Licitatie pentru achizitionarea lucrarilor de intretinere si verificare a instalatiilor de stins incendii, a elementelor lor componente (stingatoare, robineti, coloane de apa, etc) apartinand groupement d'achats de la Côte d'Azur/Franta
Produsele licitate Licitatie pentru achizitionarea lucrarilor de intretinere si verificare a instalatiilor de stins incendii, a elementelor lor componente (stingatoare, robineti, coloane de apa, etc) apartinand groupement d'achats de la Côte d'Azur/Franta
Numele firmei organizatoare Lycée Masséna
Adresa Groupement d'Achats de la Cote d'Azur, 2 avenue Felix Faure, à l'attention de FERRARI Serge, Proviseur du lycée Massena, F-06050 Nice. Tél. (+33) 4 93 62 77 00. E-mail : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Fax (+33) 4 93 62 77 08. Code d'identification national : 19060030400017.
Adresse(s) internet :
Adresse générale du pouvoir adjudicateur : http://www.marches-publics.info/.
Adresse du profil d'acheteur (URL) : http://www.marches-publics.info/.
Telefon (+33) 4 93 62 77 00
Fax (+33) 4 93 62 77 08
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web http://www.marches-publics.info/
Persoana de contact/functia Groupement d'Achats de la Cote d'Azur, 2 avenue Felix Faure, à l'attention de FERRARI Serge, Proviseur du lycée Massena, F-06050 Nice. Tél. (+33) 4 93 62 77 00. E-mail : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Fax (+33) 4 93 62 77 08.

Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) Conform caietului de sarcini
Documentele licitatiei
(caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obtine, pretul achizitiei) Groupement d'Achats de la Côte d'Azur : Mme Marchetto, lycée Masséna, 2 avenue Felix Faure, F-06050 Nice. Tél. (+33) 4 93 62 77 59. E-mail : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Fax (+33) 4 93 62 77 08.
Termenul de valabilitate a ofertelor Conform caietului de sarcini
Termenul de depunere a ofertelor
(data si ora) 06.11.2015, ora 12.00
Data si ora deschiderii licitatiei 06.11.2015, ora 12.00
Conditii tehnice specifice
(certificari, standarde, etc.) Conform caietului de sarcini
Conditii contractuale specifice
(legislatie locala, etc.) Conform caietului de sarcini
Garantia de buna executie (Performance Bond) Conform caietului de sarcini
Experienta necesara Conform caietului de sarcini
Conditii de plata Conform caietului de sarcini
Transport Conform caietului de sarcini
Relatii suplimentare si sprijin la BPCE BPCE Marsilia, Consilier economic-Bratiloveanu
Tel: +33 491 42-49-12
Fax: +33 956 42-49-12
Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

6. Denumirea licitatiei Licitatie pentru furnizarea de mobilier pentru médiathèque de Vitrolles/Franta
Numarul licitatiei/codul de identificare la organizator AO-1539-2914
Obiectul licitatiei Licitatie pentru furnizarea de mobilier pentru médiathèque de Vitrolles/Franta
Produsele licitate Licitatie pentru furnizarea de mobilier pentru médiathèque de Vitrolles/Franta
Numele firmei organizatoare Ville de Vitrolles
Adresa Ville de Vitrolles, bât. Lazuréen, Arcade des Citeaux, à l'attention de conseiller Municipal Délégué : Commande Publique, F-13743 Vitrolles Cedex.
Telefon (+33) 04 91 16 00 95
Fax (+33) 04 91 16 00 95
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web http://www.icade.fr.
Persoana de contact/functia Icade Promotion, 6 Allées turcat Méry, à l'attention de géral Dayan, F-13008 Marseille. Tél. (+33) 04 91 16 00 95. E-mail : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. .
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) Conform caietului de sarcini
Documentele licitatiei
(caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obtine, pretul achizitiei) http://www.icade.fr.
Termenul de valabilitate a ofertelor Conform caietului de sarcini
Termenul de depunere a ofertelor
(data si ora) 22.10.2015, ora 12.00
Data si ora deschiderii licitatiei 22.10.2015, ora 12.00
Conditii tehnice specifice
(certificari, standarde, etc.) Conform caietului de sarcini
Conditii contractuale specifice
(legislatie locala, etc.) Conform caietului de sarcini
Garantia de buna executie (Performance Bond) Conform caietului de sarcini
Experienta necesara Conform caietului de sarcini
Conditii de plata Conform caietului de sarcini
Transport Conform caietului de sarcini
Relatii suplimentare si sprijin la BPCE BPCE Marsilia, Consilier economic-Bratiloveanu
Tel: +33 491 42-49-12
Fax: +33 956 42-49-12
Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

7. Denumirea licitatiei Licitatie pentru semnarea unui acord cadru pentru furnizarea de obiecte promotionale pentru Région Provence-Alpes-Côte d'Azur/Franta
Numarul licitatiei/codul de identificare la organizator N°: AO-1539-2913
Obiectul licitatiei Licitatie pentru semnarea unui acord cadru pentru furnizarea de obiecte promotionale pentru Région Provence-Alpes-Côte d'Azur/Franta
Produsele licitate Licitatie pentru semnarea unui acord cadru pentru furnizarea de obiecte promotionale pentru Région Provence-Alpes-Côte d'Azur/Franta
Numele firmei organizatoare Région Provence-Alpes-Côte d'Azur
Adresa Région Provence Alpes Côte d'Azur, hotel de Région, 27 Place Jules Guesde, à l'attention de Vauzelle Michel, Président du Conseil Régional, F-13481 Marseille. Tél. (+33) 4 91 57 50 57. Fax (+33) 4 91 57 50 64. Code d'identification national : 23130002100012.
Adresse(s) internet :
Adresse générale du pouvoir adjudicateur : http://www.regionpaca.fr.
Adresse du profil d'acheteur (URL) : http://achat.regionpaca.fr.
Telefon (+33) 4 91 57 50 57
Fax (+33) 4 91 57 50 64
E-mail (+33) 4 91 57 50 64
Adresa paginii web http://achat.regionpaca.fr
Persoana de contact/functia Région Provence Alpes Côte d'Azur, hotel de Région, 27 Place Jules Guesde, à l'attention de Vauzelle Michel, Président du Conseil Régional, F-13481 Marseille. Tél. (+33) 4 91 57 50 57. Fax (+33) 4 91 57 50 64.
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) Conform caietului de sarcini
Documentele licitatiei
(caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obtine, pretul achizitiei) https://www.marches-securises.fr. http://achat.regionpaca.fr
Termenul de valabilitate a ofertelor Conform caietului de sarcini
Termenul de depunere a ofertelor
(data si ora) 26.10.2015, ora 16.00
Data si ora deschiderii licitatiei 26.10.2015, ora 16.00
Conditii tehnice specifice
(certificari, standarde, etc.) Conform caietului de sarcini
Conditii contractuale specifice
(legislatie locala, etc.) Conform caietului de sarcini
Garantia de buna executie (Performance Bond) Conform caietului de sarcini
Experienta necesara Conform caietului de sarcini
Conditii de plata Conform caietului de sarcini
Transport Conform caietului de sarcini
Relatii suplimentare si sprijin la BPCE BPCE Marsilia, Consilier economic-Gigel Bratiloveanu
Tel: +33 491 42-49-12
Fax: +33 956 42-49-12
Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


MAROC
1. Denumire licitație Licitație Maroc – Oficiul National al Energiei Electrice – Furnizarea de contori de energie electrica statici, pentru energie activa, destinati clienților in Joasa Tensiune.
Număr licitație/cod identificare la organizator SM488764
Numele firmei organizatoare Oficiul Național al Electricității – ONE
Adresa OFFICE NATIONAL DE L’ELECTRICITE 65, RUE OTHMAN BEN AFFAN B.P. 13 498
20 000 CASABLANCA MAROC
Telefon (212) 522 668 154
Fax (212) 522 433 112
Adresa pagina web www.one.org.ma
Persoana de contact/Departament M. SARGHINI
Garanția bancara de participare la licitație (Tender Bond) 1.000.000,00 MAD (1,00 EUR = 11,00 MAD)
Documentele licitației (caietul de sarcini: adresa de unde poate fi obținut, preț caiet sarcini) Caietul de sarcini este gratuit si poate fi achizitionat de catre ofertanti prin cerere scrisa, la adresa mentionata mai sus.
Termenul de valabilitate a ofertelor 23 martie 2016 ORELE 16:00
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora) Toate ofertele vor fi trimise sau depuse cu recipisa de primire la biroul de depunere a ofertelor din sediul ONE, la adresa indicata mai sus, sau remisa Presedintelui Comisiei, la inceputul sedintei si inaintea deschiderii ofertelor care va avea loc LA DATA DE 25 noiembrie 2015 LA ORELE 09:00.
Data si ora deschiderii licitației Deschiderea plicurilor privind referintele tehnico-financiare precum si oferta comerciala se vor realiza intr-o singura etapa.Plicurile se vor deschide in sedinta publica LA DATA DE 25 noiembrie 2015 LA ORELE 09:00 GMT, la sediul ONE la adresa indicata mai sus.
Relații suplimentare si sprijin la BPCE BPCE TANGER
Adresa: ROUTE EL MOUJAHIDINE, LOTISSMENT ALTA MIRA, VILLA FALAKY N° 4 TANGER, zip code: 90000
Persoana de contact: Remus Radulescu
Tel.: 00212 539 33 02 05
Fax: 00212 539 33 02 05, GSM : 00212 664 815 494
E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


SENEGAL
1. Denumire licitație Achiziție de computere prepaid – 150.000 bucăți, accesorii si servicii conexe
Număr licitație/cod identificare la organizator AOI/SENELEC/PASE/30/2015
Numele firmei organizatoare Societatea Naționala de Electricitate – SONELEC
Departamentul de Aprovizionare
Adresa Secrétariat du Département des Approvisionnements,28 rue Vincens, – Dakar;
Telefon + 221 - 338.39.32.92
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa pagina web www.senelec.sn
Persoana de contact/Departament Monsieur Mbacké GADJI, sef Departament Aprovizionare
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) - 52.500.000 FCFA
- Curs valutar la zi: 1 EURO = 655,95 FCFA
Documentele licitatiei (caietul de sarcini: adresa de unde poate fi obtinut, pret caiet sarcini) Caietul de sarcini costa 100.000 FCFA și se poate obtine prin curier electronic, urmare unei cereri scrise adresata Secrétariat du Département des Approvisionnements
Termenul de valabilitate a ofertelor 90 de zile de la data limita a depunerii ofertei
Termenul de depunere a ofertelor
(data si ora) Depunerea ofertelor se face la Sediul SENELEC - La Salle de la Commission des Marchés, 1er étage sis au 28 rue Vincens – Dakar, pâna cel târziu
Miercuri 11 noiembrie, ora locala 09,30
Data si ora deschiderii licitatiei Plicurile vor fi deschise in prezenta reprezentantilor ofertantilor, în data de Miercuri, 11 noiembrie, ora locala 09,30
Relații suplimentare
Camera de Comert Bilaterala SENEGAL – ROMANIA
Mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. / Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Telefon: ( + 40) 0721.730.011 / (+221) 774.625.976 / (+221) 771.357.442