News CCI Brasov

Licitații internaționale

(0 voturi)
Licitații internaționale

Spania - achiziția de uleiuri de uz tehnic, achiziția de traverse monobloc din beton; Marea Britanie - Materiale de construcţii şi articole conexe

SPANIA

1. Denumire licitație Achiziția de uleiuri de uz tehnic pentru echipamente ale Marinei spaniole
Valoare contract: 554.553,22 EUR exclusiv TVA
Număr licitație/cod de identificare organizator 3504016005500
Obiectul licitației Achiziția de uleiuri diverse
Produsele licitate Cod CPV 09211300 – Uleiuri pentru turbine
12 loturi: uleiuri lubrifiante, uleiuri hidraulice, uleiuri H575, uleiuri O-250, uleiuri TH32 și lubrifianți pentru compresoare, uleiuri lubrifiante pentru tracțiune, uleiuri pentru aviație, uleiuri pentru uz naval, uleiuri protectoare anticorozive, vaselină, uleiuri diverse, lubrifianți
Numele firmei organizatoare Direcția de Aprovizionare si Transport a Marinei, Ministerul Apărării
Adresa Avda. Pio XII 83, (28036) Madrid, Spania
Telefon +34 913795448
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web http://www.armada.mde.es/ArmadaPortal/page/Portal/ArmadaEspannola/_inicio_home/prefLang_en/
Documentele licitației (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obține, prețul achiziției) Cerinte tehnice: https://contrataciondelestado.es/wps/wcm/connect/3fc554b6-bb34-4d5b-beaf-e6b2877ac900/DOC20160505084403FAS-4128356.PDF?MOD=AJPERES
Clauze administrative: https://contrataciondelestado.es/wps/wcm/connect/48e27f1f-f0e2-4d04-b110-a11770d8e5df/DOC20160505084404FAS-4912977.PDF?MOD=AJPERES
Termenul de depunere a ofertelor 28 iunie 2016, ora 13:00
Data si ora deschiderii ofertelor Deschiderea ofertei: 12 iulie 2016, ora 10:30
Criteriul de atribuire Tehnico (50%) – economic (50%)
Condiții tehnice specifice (certificări, standarde) Conform documentației de licitație
Condiții contractuale specifice (legislație locala, etc.) Documentația se va prezenta in limba spaniola
Garanția de buna execuție 5%
Experiența necesara Conform documentației de licitație
Condiții de plata Conform documentației de licitație
Transport Conform documentației de licitație
Relații suplimentare si sprijin la BPCE BPCE Madrid
Adresa: Avda. de Alfonso XIII 157, 28016 Madrid, Spania
Tel: + 34 913 501 881
Fax: + 34 913 452 917
E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

2. Denumire licitație Achiziția de traverse monobloc din beton pentru proiectele de investiții în infrastructura feroviară ale ADIF (administratorul rețelei de căi ferate spaniole)
Valoare estimată contract: 14.000.000 EUR exclusiv TVA
Perioada contractului: 12 luni
Număr licitație/cod de identificare organizator 6.16/28510.0004
Obiectul licitației Traverse monobloc din beton
Produsele licitate Cod CPV 34947100 - traverse
7 loturi independente (lot 1 – 1.000.000 euro; lot 2 – 2.400.000 euro; lot 3 – 1.800.000 euro; lot 4 – 2.400.000 euro; lot 5 – 2.400.000 euro; lot 6 – 1.800.000 euro; lot 7 – 2.200.000 euro
Numele firmei organizatoare ADIF
Adresa Sor Ángela de la Cruz, 3, (28020) Madrid, Spania
Telefon +34 913007902
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web http://www.adif.es/es_ES/empresas_servicios/licitaciones/licitaciones.shtml
Documentele licitației
(caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obține, prețul achiziției) ADIF – subdirecția de contractări și achiziții (Estacion de Chamartin, Edificio 22, (28036), Madrid, Spania
Condiții tehnice
https://contrataciondelestado.es/wps/wcm/connect/b8aad4d3-bf33-4c9e-9fa5-722be643e7a3/DOC20160503130305PliegoDePrescripcionesTecnicas.PDF?MOD=AJPERES
Condiții administrative
https://contrataciondelestado.es/wps/wcm/connect/9cce640a-9c18-47cf-9b2b-24c7ec63a89f/DOC20160503130307PliegosDeCondParticularesPcap.PDF?MOD=AJPERES
Termenul de depunere a ofertelor 20 iunie 2016, ora 11:00

Data si ora deschiderii ofertelor 12 iulie 2016, ora 12:00
Condiții tehnice specifice
(certificări, standarde) Conform documentației de licitație
Condiții contractuale specifice
(legislație locala, etc.) Documentația se va prezenta în limba spaniolă
Garanția de participare 420.000 EUR
Garanția de buna execuție Conform documentației de licitație
Experiența necesara Conform documentației de licitație
Condiții de plată Conform documentației de licitație
Relații suplimentare si sprijin la BPCE BPCE Madrid
Adresa: Avda. de Alfonso XIII 157, 28016 Madrid, Spania
Tel: + 34 913 501 881
Fax: + 34 913 452 917
E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.


MAREA BRITANIE

1. Denumirea licitatiei Materiale de construcţii şi articole conexe
Numarul licitatiei/codul de identificare la organizator ECH 652 Oakleaf Commercial Services Limited Window Materials Contract
Obiectul licitatiei Materiale de construcţii şi articole conexe
Produsele licitate Clasificare CPV 44100000, 44221110, 44112120, 14820000,
44334000, 44316400, 44500000, 44521100, 44523100,
44523000, 44221111, 44190000, 44192000
Materiale de construcţii şi articole conexe; Rame de ferestre; Secţiuni de profile; Sticlă; Profile; Articole de fierărie; Scule, lacăte, chei, balamale, dispozitive de fixare, lanţuri şi resorturi; Broaşte; Balamale; Balamale, montaje şi garniture; Ferestre duble; Diverse materiale de construcţii;Alte materiale de construcţii diverse.
Numele firmei organizatoare Oakleaf Commercial Services Limited
Adresa 3 Foley Grove, Foley Business Park
DY11 7PT Kidderminster, UK
Telefon +44 1707339800
Fax +44 1707339801
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web http://www.oakleafcs.com
Persoana de contact/functia Aaron John
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) Conform caietului de sarcini
Documentele licitatiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obtine, pretul achizitiei) Acces electronic la documentatia de atribuire prin inregistrarea potentialei companii furnizoare si exprimarea interesului la adresa:
http://www.echelonconsultancy.co.uk/eDocs/
(Oakleaf Commercial Services Limited Window Materials Contract)
Valoarea estimata a contractului fără TVA:
Intre 2,37 milioane si 2,72 milioane lire sterline

Termenul de valabilitate a ofertelor Conform caietului de sarcini
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora) 10.06.2016 – ora 16:00
Data si ora deschiderii licitatiei 10.06.2016 – ora 16:00
Conditii tehnice specifice Conform caietului de sarcini
Conditii contractuale specifice Contractul este impartit in 3 loturi.
Ofertele se redacteaza in lb. engleza.
Garantia de buna executie Conform caietului de sarcini
Experienta necesara Conform caietului de sarcini
Conditii de plata Conform caietului de sarcini
Transport Conform caietului de sarcini
Relatii suplimentare si sprijin la BPCE Biroul de Promovare Comercial Economica Londra
Persoana de contact: Manuel Donescu, ministru consilier
Tel. +44 20 79379668
Fax. +44 20 79378069
Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

2. Denumirea licitatiei Pachete software şi sisteme informatice
Numarul licitatiei/codul de identificare la organizator PKC/IT/Mobile Working Toolkit/201604/JR
Obiectul licitatiei Pachete software şi sisteme informatice
Produsele licitate Clasificare CPV 48000000, 72266000, 72253000, 48931000, 72212931, 72227000,72267100, 72263000
Pachete software şi sisteme informatice; Servicii de consultanta pentru software; Servicii de ajutor pentru utilizatori si servicii de asistenta; Pachete software de formare profesionala; Servicii de dezvoltare de software de formare profesionala; Servicii de consultanta privind integrarea software; Intretinerea resurselor logice de tehnologie a informatiei; Servicii de aplicare de software
Numele firmei organizatoare Perth and Kinross Council
Adresa Pullar House, 35 Kinnoull Street
Perth PH1 5GD, UK
Telefon +44 1738477366
Fax +44 1738476610
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web http://www.pkc.gov.uk
Persoana de contact/functia Jacquie Rogers
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) Conform caietului de sarcini
Documentele licitatiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obtine, pretul achizitiei) Acces electronic la documentatia de atribuire prin inregistrarea potentialei companii furnizoare si exprimarea interesului la adresa:
http://www.publiccontractsscotland.gov.uk/Search/show/Search_View.aspx?ID=MAY243515
O preconditie a participarii la licitatie o constituie inregistrarea la adresa mai sus mentionata in cazul in care nu sunteti deja inregistrat.
Valoarea estimata a contractului fără TVA:
500 000 lire sterline
Termenul de valabilitate a ofertelor Conform caietului de sarcini
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora) 06.06.2016 - ora 09:00
Data si ora deschiderii licitatiei 10.06.2016 - data estimată a expedierii invitațiilor de prezentare a ofertelor sau de participare către candidații selectați
Conditii tehnice specifice Conform caietului de sarcini
Conditii contractuale specifice Durata contractului: 3 ani
Ofertele se redacteaza in lb. engleza.
Garantia de buna executie Conform caietului de sarcini
Experienta necesara Conform caietului de sarcini
Conditii de plata Conform caietului de sarcini
Transport Conform caietului de sarcini
Relatii suplimentare si sprijin la BPCE Biroul de Promovare Comercial Economica Londra
Persoana de contact: Manuel Donescu, ministru consilier
Tel. +44 20 79379668
Fax. +44 20 79378069
Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

3. 

Denumirea licitatiei Echipament şi accesorii pentru computer
Numarul licitatiei/codul de identificare la organizator UCAM 025/16
Obiectul licitatiei Echipament şi accesorii pentru computer
Produsele licitate Clasificare CPV 30200000, 72212782
Echipament şi accesorii pentru computer.
Servicii de dezvoltare de software pentru managementul stocării
Numele firmei organizatoare The Chancellor, Masters and Scholars of the University of Cambridge
Adresa Procurement Services, Greenwich House, 1st Floor South, Madingley Rise, Madingley Road, CB3 0TX Cambridge, UK
Telefon +44 1223332233
Fax
E-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Adresa paginii web http://www.cambridgestudents.cam.ac.uk/
Persoana de contact/functia Tom Twitchett / Procurement Services
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond) Conform caietului de sarcini
Documentele licitatiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obtine, pretul achizitiei) Acces electronic la documentatia de atribuire prin inregistrarea potentialei companii furnizoare si exprimarea interesului la adresa:
https://in-tendhost.co.uk/universityofcambridge
O preconditie a participarii la licitatie o constituie inregistrarea la adresa mai sus mentionata in cazul in care nu sunteti deja inregistrat.
Termenul de valabilitate a ofertelor 90 de zile
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora) 07.06.2016 – ora 12:00
Data si ora deschiderii licitatiei 07.06.2016 – ora 12:00
Conditii tehnice specifice Conform caietului de sarcini
Conditii contractuale specifice Durata contractului: 5 ani
Ofertele se redacteaza in lb. engleza.
Garantia de buna executie Conform caietului de sarcini
Experienta necesara Conform caietului de sarcini
Conditii de plata Conform caietului de sarcini
Transport Conform caietului de sarcini
Relatii suplimentare si sprijin la BPCE Biroul de Promovare Comercial Economica Londra
Persoana de contact: Manuel Donescu, ministru consilier
Tel. +44 20 79379668
Fax. +44 20 79378069
Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.